Virgonc kópé
Szöveges ítélet
Jó kis gép, nagyon bevállt. 1,2-es motortól nem átlagos az ilyen dinamizmus még a mai autók között sem, ez meg már 14 éves. M1-esen 3 személlyel sík úton 175km/h óra szerint és érzésre is ott volt kb. A lehagyott mercis csóka arcvonásai pedig leírhatatlanok. :) Az autó pici, kis helyen elfér, vársoba ideális. A méretb?l következ?leg a csomagtartó nem túl nagy, de négy közepes méret? feln?tt simán elfér benne, persze azért nem Moszkva alsóig... A pedálok megszokást igényelnek, kicsit magasan vannak, hosszú úton járnak. A váltó jó lehetett valaha, ilyen korban már érzéssel kell bánni vele, a hármas már nagyon recseg?s gyors váltásoknál. Ha felmelegszik akadozik is kicsit. A kormány lehetne kicsit közvetlenebb is, így viszont könny? tekerni.
Hibalista
- Ajtókilincsek, zárak. Elszakadt a vezérm?szíj, ennek következtében szinte teljes motorgenerál. De már rá is fért, azóta mint a kisangyal úgy ketyereg. A kipufogó mindig leesik, lehet hogy ki kéne már cserélni, de olyan izgalmas szerelgetni. :) Ja, és a tervez?t léretik meglincselni, hogy lehet így eldugni azokat a szerencsétlen gyertákat, n?gyógyászati tapasztalat nélkül nem érdemes nekiállni a gyertyacserének.
Ide hordtam szervizbe
Maszek csávesz, elég jól dolgozik.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Csak japán jöhet szóba. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
