A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1984-1993)

Ibiza 1.2 CRONO 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

SEAT Ibiza Crono Sporty look 1.2

Szöveges ítélet

2007 májusa óta használom az autót. Első tapasztalataim elég meglepőek voltak: elindulást követő 3km után elkezdett füst ömleni a motortérből, nagyon megijedtem, de a kereskedő (megnyugtatott), hogy biztos a szilikon ég amivel befujták az egész motorteret.Késöbb kiderült hogy az olaj folyik orrán száján és a kipufogóra csöpög. Szelepfedél tömítés megoldotta a problémát. Ez volt motorikusan a legnagyobb baja.Vízpumpa csövet kellet cserélni még de ez nem vészes. Hátsó fékek cserére szorultak + kézifék bovden. Benzin beömlő torok csere. Ezek kicserélése után az autó biztosángosnak mondható volt, utazgattam is vele rendesen és sehol nam hagyott ott. Apró gondot jelentett a ventillátor, ami nem működött, ablak mosók, fényszoró foncsor hiánya, jobb oldali ajtonyitó hibája, kormánykerékból a duda kapcsoló lógótt. Ezeket sorban sikerült javítattnom, vagy saját kezüleg megcsinálnom, vagy ugyhagytam ahogy van. Ha valakinek ablak spriccáló gondja lenne elöször nézze meg bajuszkapcsoló érintkezőit, hogy van e rendes kontakt, én sokat szenvedtem e miatt, vettem is egy másik kapcsolot, pedig csak kontatk sprével kellett volna befújni és tökéletesen működik azóta is :) Alapjárati problémáim voltak még ami igy télire fokozódott de egy pillangószelep állítás (6000ft) megoldotta a problémát. Legutobbi gond az önindító csere volt ami nem is volt olcsó (28e Ft)

Összegezve az autó mint minden használt autó javításra szorolt itt ott, de mint sokan állítják motorikusan nagyon szuper, és aki egy kis kategóriás, megbizható autót szeretne az nem csalódik a SEAT Ibiza Crono ban.

Hibalista

- szelepfedéltömítés csere, vízpumpacső csere, hátsó dobfékek csere, kézifékbovden csere, üzemanyag beöntő torok csere. önindító csere. ablaktörlő és spiccáló javítás, fényszoró csere. jobb oldali ajtónyitó rossz (csak belülről lehet nyitni) kormánykerék csere.Alapjárat ingadozás --- pillangó szelep állítás megoldotta a problémát----

Ide hordtam szervizbe

Maszek szerelőkhőz járok. Kezdem kiismeri azokat a szerelőket akik csak legombolnak rólam egy halom pénzt kicserélnek olyanokat amiket nem kellene, ezzel szemben a problémát képtelenek megoldani. Következő életemben autó szerelőnek tanulok.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1992
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 175000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Mondeo Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1984

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)