Minden ízében elavult
Szöveges ítélet
Tetszett, hogy gyári fényezése volt tizenöt évesen, rohadó Kadettek-egyesGolfok helyett inkább erre költöttem 300000-et kétezerben. Végülis megbántam. Harmatgyenge, takarékos motor, jó nehéz, masszív kasztni (bontottam vele Mondeo lökhárítót is, ott százezres kár lett, nálam egy lámpabura (? volt a hibás)). A beltér meglep?en nagy, szvsz tágasabb, mint a mai Ibizák, a csomagtartó is jó nagy. Az 54 lóer?s jó öreg Fiat-dízel gyakorlatilag alkalmatlan arra, hogy a kocsi belesimulhasson a forgalomba, ráadásul ha kicsit is pörgeti az ember, azonnal hengerfejes lesz. Hidegben reggel irgalmatlan füstfelh?vel indul (ha indul), ez teljesen normális. A futóm? elavult, hátul laprugók vannak - de nagyon masszív, sosem kellett rá költenem. Türelmes, óvatos emberek üt?s-vágós autója lehet - de csak ha épp nincs jobb vétel a piacon.
Hibalista
- Többször lett hengerfejes (tömítéscsere ~ 10000, hegesztés, síkba köszörülés ~ 35000) és szerencsére kellett egy komplett motorgenerál: hengerfej-felújítás nélkül 130000. Figyelem, típushiba: a generátor szíjtárcsája két összefordított húzott lemez, ez hajlamos felpolírozódni és csúszni. Horvátországból nagy élmény volt hazajönni töltés nélkül, a végén már világítani se mertem. Még szerencse, hogy dízelt vettem. Párezerért esztergáltattam rá normális éxíjtárcsát.
Ide hordtam szervizbe
Bicske, Linda szerviz
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Felici Pickup | Következő autója? | Fiat Tipo 1.9 TD |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
