A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1984-1993)

Ibiza 1.2i Crono 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható, olcsón fenntartható

Szöveges ítélet

A New Style Ibizákon a ráncfelvarráson (lámpák, h?t?maszk, lökhárítók) kívül módosítottak a váltón, kormánym?vön és új m?szerfalat is kapott.

Motor: iszonyatosan eltalált, elny?hetetlen Porsche System 1193 ccm 70 LE (8 szelep). Hengerenkénti elektronikus befecskendez?s, még 184.000km után is 12 sec alatt eléri a 100-at (direktsz?r?, sport dob). Városban télen beéri 100km-re 8L, hosszútávon 100-110-es tempóval 5,5-6L-el. Azt hiszem ez a motor az újabb autóknak is példamutató lehetne (pl.: VW Golf,Astra - 1.4 60 LE, 1.6 75LE).

Futóm?, rugózás: németesen feszes, rossz utakon hajlamos pattogni nagyobb tempónál. A kormány szervó nélküli, viszonylag könny?, er?sen visszatekeredik. Fékek hatásosak (el?l bels? h?tés? tárcsa).

90-es évekhez képest jó összeszerelés, az ülések kagyló jelleg?ek jó oldaltartással és megfelel? comb alátámasztással, kemény tömettel. A huzat még így 13 évesen sincs elérve, kiszakadva, bojhozódva. Alig vannak kopogós m?anyagok, a m?szerfal és ajtó m?b?r bevonatú. Belül minden burkolt, nem látszik a kaszni színe. Hátul közepes a láb/fejnek szánt hely, az ülések osztottan dönthet?ek.

Rossz tulajdonságok: gyenge, rossz konstrukciójú kézifék, kissé primitív, de er?s (laprugós) hátsó futóm?, emiatt nem túl jó rugózás. Rideg, fekete beltér, plüss hiánya. Nagyobb tempónál (140km/h fölött) hangosodó motor és szélzaj. Kicsit már zörg? beltér (184.000 Km).

Hibalista

- Idáig csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni... pontosan:
-
- Kuplungtárcsa (6.000Ft), k. szerkezet (9.000Ft), kinyomó csapágy (3.000Ft), féltengely csukló (22.000Ft/pár), vezérm?szíj (3.000Ft), fékbetét szett els? (3.000Ft), fékbetét szett + munkahengerek hátra (7.000Ft), termosztát (1.500Ft)
-
- A kuplung 180.000Km-nél kezdett csúszni és még a gyári tárcsa volt benne! A csuklók is ekkor lettek cserélve, 175.000 körül kezdett az egyik kopogni...

Ide hordtam szervizbe

Ismer?shöz a komolyabb munkákra pl.: vezérm?szíj, kuplungtárcsa, féltengely csukló csere

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Saját magam :-) pl. fékrendszer, gyertyák, sz?r?k, olaj

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Seat Ibiza/Cordoba/Leon
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1984

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)