A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1984-1993)

Ibiza 1.5i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis étvágyú fürge ménes.

Szöveges ítélet

Nagyon szívrevaló jószág. Az 1.5-ös Porsche System motorból 90 ló nyerít, méghozzá igen szépen. A Golf 3 1.6-os sunnyoghat mögötte a lámpánál, jópár társával együtt. A fogyasztás mégis baráti. Horvát f?úton 5.4 volt a min. Ez már Suzukis, de ez a kocsi megy is! A kaszni VASból van, stabil. Motorikusan tehát ragyogó járgány. A futóm? viszont a Fiat 127-b?l származik. Tökéletesen kompatibilis a Zastival, Zsigával és szinte mindnen Fiattal. Következésképp a menetstabilitás gyengusz, f?leg kanyarban d?l a szekér, meg sodródik a segge. A fékek hatékonyak, bár ez a kaszni kicsit nehéz nekik. A váltó elég jó, olyan Fiatos. A kormány a szervó nélküli Zil-re emlékeztet. A zárak egyike-másika mindig rossz volt, kinyitni lehet az ajtót, becsukni csak nehezen. Szerelés, mosogatás, újra kenés megoldja a gondot. Az el. ablak és a centrálzár h?mérséklet-függ?. Az ablak hidegben nyikorog. A centrállal nyáron zárni, télen nyitni nehéz. Ennek oka a kopás. Finom csuklómozgásra szokással a probléma viselhet?. Jó dolog volt a gyári rádió-kábelezés, a hangszórókhoz el?re-hátra is. Ez pl. a 2000-es Skoda Feliciában nem szokás. Szervízben egyszer jártam vele, mikor megvettem. Lengéscsilapító és kipufogó-rendszer cserére szorult. Azóta semmi, csak olajcsere. A két helyen rögzített szelepfedél alól tömíthetetlenül szivárog az olaj, de nem vészes mennyiségben. Összességében hálás, kényelmes, megbízható autó, jó motorral, alacson fogyasztással. Ami Fiatból van benne, az definíció szerint rozoga. Komoly gond azonban nincs vele. Mivel eléggé ismeretlen típus, az ára a padlón van. Javaslom mindenkinek, aki 400 ezer körül 12-13 éves, stabil autót akar. Gondolkodás nélkül választanám ismét ezt egy Corsa, Golf, Brava, Astra, stb. helyett!

Hibalista

- Zárszerkezetek, szelepfedél-tömítés, centrálzár.

Ide hordtam szervizbe

Rally-val is foglalkozó autószerel?, nem szakszervíz.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Fiesta Következő autója? Skoda Felicia 1.3 MPi
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1984

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)