Igénytelen, rohadós kis tigris
Szöveges ítélet
Alapvet?en nagy német dízelt akartam venni, de megláttam és megtetszett a pörg?s mocija és az extrás (GLX) felszerelés 450 eHUF-ért 2000-ben. Fútóm? és fék le volt gyilkolva az el?z? tulaj által, ezért csere. A vízpumpát sokan monták, hogy nem szabad piszkálni (h?t?tisztító löttyel), addig jó még a rozsda és a vízk? tömíti, de én csak nem hittem így cserélni kellett. Gyujtó rendszere csapnivaló, minden megbízhatatlnaságának ez a f? forrása: gyújtókábelek, elosztó fedél (elkoszosodik nyáron, bepárásodik télen), szóval csavarhúzó legyen kéznél a gyakori (kb. 5000km) érintkez? kapargatáshoz.
F? EL?NYE: 200000km fölött is belemegy a 160 km/ó egy 1,2-es 18 éves karburátoros motor. Olcsó hozzá minden, belefér a 2,5 méteres fest? létra, meg a h?t?. Afféle "necattlétás" jópofa kis kocsi. Alapban villanyablakos.
HÁTRÁNYA: Rohad az istenadta, lassan kiesek bel?le:) Igaz garázst az utóbi 5 évben nem látott. Zabál is. Váltójában az 5. a szomszéd lába között matatva érhet? el, habár néha ez akár el?ny is lehet:)))
Hibalista
- vízpumpa (11000FT)
- féktárcsák, pofák (2x4000Ft Zastawa)
- els?teleszkópok (20.000 Ft bontottan)
- 4 felni
- gyújtókábelek
- Jobb els? sárvéd? fényezéssel
Ide hordtam szervizbe
Magad uram ha szolgád nincs ill. após pajtás
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Haszongépjárm? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
