I-szo-nyat!!! Iszonyat!!!
Szöveges ítélet
Iszonyat!!!
500 ezerért vettem, mert városi autónak kellett egy 99-es Corolla mellé.
Hiba volt.
Az előző tulaj mind a 4 oldalán benyomta, a karosszéria tehát ránézésre tré volt.
Viszont az eladó cég helyrekapta, amit csak lehetett rajta.
Így elfogadtam a ronda külsőt, főként azért, mert 1193 köbcentijéhez képest egyből meglepett azzal, hogy ment, mint a meszes, ráadásul eléggé (sőt, meglepően) komfortosan rugózva. Gyorsult pepec módra, előztem vele magasabban jegyzett kocsikat is. Elektromos ablakemelő, tágas belső tér, fejmagasság: Himalája, úgyhogy mondom, megteszi.
Nem is volt gond úgy az első 150-200 kilométeren.
De aztán...
Elkezdődött a rémálom, ami azóta is tart.
Valamiért nem kap benzint ez a szemétláda.
Profi autóversenyző próbálta helyrepofozni a belét.
Donor kocsit szerzett, amiből oda-vissza pakolták az alkatrészeket. Mindent, amit lehetett. A másik kaszniban működött, az enyémbe rakva? ...
Mit csinál ez a nyomorult?
Első pöccentésre indulsz vele mínusz 10-ben is.
(Plusz 20 dettó.)
Aztán 2-300 m után elkezd lassulni. Érzed, nem megy valamelyik henger. Vagy mind szarakodik és 70 %-os. Tudja a halál.
4-500 m-nél leáll.
Addig is egyre fogyott belőle az erő.
3 ezres fordulatnál 50 a végsebesség. Hármasban.
Aztán kapcsolsz lejjebb: a folyamat nem áll meg, de te (ezzel a szarral) igen.
Ilyenkor már vulgáris az ember.
"A a prostituált anyádat!!!"
Hörög.
Elektromos vagy odakozmált szagok között ülsz a tragacsban a csúcsforgalom közepén. Nincs, ami megakadályozná, hogy lerohadj.
Szerelő tanácsa: legyen mindig legalább negyedig a tank. Khmmm...
Szerintem, ha félig van (minimum), akkor úgy ahogy megy. Néha még a 100-at is viszi.
De akkor is érzed, nem működik egy(?) henger.
Zabálja a benzint (emiatt), mint az állat.
Utast (a sofőrön kívül) nem bír el.
Akkor hármasban egy rövid ideig tartja az 50-et, aztán félre kell állni.
Abban az esetben van esély a gyorsabb (?) tovább haladásra, ha 2-3-4 percig állsz kikapcsolt motorral (a forgalom közepén).
Ha újra indítod, még normális gépjárműre is emlékeztet.
Stoptáblánál vigyázz!
Ha a lábad leveszed a gázról, leaáll.
De néha meg kell kísérelned.
Taktika: villámgyorsan váltogatod a patádat a gáz-fék-kuplung pedálokon.
Jelenleg itt tartok.
Vettem egy normális autót.
Ezt a ... kakit (mivel úgysem venné meg senki) kilövöm csúzliból egy roncstelepre.
Akkor legalább az agyvérzést megúszom.
Maximum beszarok az erőlködéstől, de ez a szervó nélküli kormány tekerésekor már eddig is gyakran előfordult.
Ellenségeimnek ajánlom csak, ők viszont nem veszik meg.
Tragacs.
Gyűlölöm: soha többé Seatot!!!!!!!!
Hibalista
- benzinszivattyú motorok, kilométer számlálók, csomagtaró zár és még a seatos szerelők sem tudják, hogy mi: szerintük javíthatatlan!
- 150 ezret biztosan ráköltöttem fél év alatt!
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Chrysler LHS |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.1/10) |
