A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Ibiza (1984-1993)

Ibiza 1,7 td 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Bestiális vadállat, amit nem adnék oda akármiért

Szöveges ítélet

Alapvetöen nagyon jó kis autó, persze nem a gyári állapotban van már.A müszerfalból gyárilag mindenféle nem oda ill? zaj jön, de egy kis idöráfordítással kiküszöbölhet?. A gyári Fiat diesel motor ehhez a kasztnihoz kevés (55LE), de egy kis beavatkozással rögtön kilehet hozni belöle kb 100-110 pacit ( turbo, intercooler stb). A csomagtarto lehetne kicsit nagyobb, de a hátsó ülés dönthetö igy megoldhato. Családoknak nem ajánlom, mert a hátsó ülésnél, (ha a pilóta kényelmesen ül) kb egy 130 cm-es gyermeknek kényelmes.
Másik számomra fájó pont, hogy a belsö motorzaj normális hangtechnika nélkül hosszú távon idegesít?. Sajnos nem lehet vele mit kezdeni. Az uttartása gyárilag eléggé értékelhetettlen. A gyári kerék méret nem száguldásra és nagy sebbeségr?l valo biztonságos megállásra van kitalálva. Gyári állapotban biztonságosan 90-100 km/h-t ajánlanám, tehát nem egy sportkocsi. Hidegben(-15-20 C) kicsit köhögve indul, de ez az régi diesel motor számlájára irható. De én imádom, volt már új autom, meg nem annyira új is, de ezt a BESTIÁT imádom.

Hibalista

- föfékmunkahenger(1600 Huf), korrodálodás miatt, váltó: fogaskerék csere ( áttétel növelés miatt)bontóban kb 4000 Huf) szélvédö: a gyári tükör ragasztás nem állt a helyzet magaslatán és megrepedt ( új 12500Huf). Elsö lengéscsillapitók sport rugokra cserélve( 35000 Huf). A kipuffogo kb évente cserére szorul, de egy ilyen idös és jó teljesítményü motornál ez érthet? ( kipuffogo leömlö csonk 3000-3500 Huf)

Ide hordtam szervizbe

"Sufni" tunning, saját szerelés

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 242000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? KA Következő autója? Fiat Stilo
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Ibiza 1984

További ítéletek (48 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)