903Köbcenti is megéri a TUNINGOT ;) deméghogy
Szöveges ítélet
Minden ilyen ibiza általában vagy keveset eszik, ha lágyan adagoljuk a gázt, vagy többet ha padlóig nyomjuk, de a jó benne hogy lehet takarékosan is, akár 5 literes fogyasztással is menni vele. A kasznin a lámpánál a két oldalós idom szinte minden ibizán rohad, valamiért ott ázik be elsőként, bontóban is szinte mindnek ott rohadt, de amúgy alváz, egyáltalán nem rohadós, sőt nagyon jól birja kifejezetten. a Kaszni egy tank, a lökháritók nagyon strapabirók, ütköztem vele hátső lökivel elsővel is, horzsolás se voltszinte, szóval nem papirból van.
Első autóm, imádni való akkor is ezt tudom mondani. A váltó nagyon kényelmes, és könnyen kezelhető, és az 5 dik sebesség ajándék. A motor elég lassan melegszik, a szivatóval meg kell tanulni játszani rendesen inditáskor. Házilag lett tuningolva optikailag, spoilerezve lett gittel, illetve sportkifugó került rá, nagyobb kerekekkel és alufelnivel. Rengeteg élményt szerzett nekem, minden képpen lelke van! szeretni kell, imádni való.
Hibalista
- Hengerfejek már kivannak rendesen ugye 200.000 Km után, szimeringek átengednek kis olajat, igy egy olaj ujra töltés után, általában mindig beköpi a gyertyákat, célszerü inkább mindig keveset rátölteni olajból, mint megvárni hogy egy litert kelljen. Kormányszerkezet, kormányösszekötő ennyi km után már eléggé kivan, kerekek széjjel álnak kicsit, rángat stb, nem a legstabilabb, de kormányöszekötő csere, futómübeállitás után, csodásan kanyarodik, és az olajrásegitős majdnemszervóval kétujjal csavarható.
Ide hordtam szervizbe
Drága autószerelő ismerősünk SANYI, könnyü szerelni a masinát, felhasználóbarát:)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
