A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Exeo (2009)

Exeo ST 2.0crtdi 170  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

nyomatékból ötös

Szöveges ítélet

Autóvásárlás előtt álltam, és rengeteg autó után olvasgattam, nézelődtem. Amit tudtam, kombit szeretnék és dieselt.
Véletlenül találtam rá az Exeora. Elképzelésem volt róla, hogy milyen autó, régen olvastam róla sokat, hogy egy A4 "átmatricázva". Leginkább Német oldalakon találtam róla több információt. Megnéztem, kipróbáltam, megszerettem, megvettem. Mivel az autó pár hónapja van csak nálam, ezért az általam leírtakban lesz még némi elfogultság.
Tehát az autó lényegében egy A4.(b7). A vezetőülésben jó ülni(számomra nagyon kényelmes), minden kézreesik az üléspozíciót megfelelően be tudom állítani a magasságomhoz. (175cm) és így még mögöttem is marad hely a sokat szídott második sorban. Ránézésre szerintem 2 fő hátul kényelmesen el tud férni, viszont háromnak a magas kardánalagút és az ülések kialakítása miatt már szűőkös lenne az autó. Sajnos a könyöktámasz rettenetesen zavaró tud lenne gyorsabb kanyarokban, egyszerűen útban van. Azt még megemésztem, hogy a kézifékkarra rálóg, de egy szerpentines útszakaszon mindenféleképp fel kell hajtanom. Talán az ülés oldaltartása lehetne egy picit határozottabb. Számomra megszokást igényelt a rádió kezelése, de gyorsan hozzá lehetett szokni, a klímát pedig egyszer beállítottam 21 fokra és auto-ra. onnantól magától teszi a dolgát.
A csomagtartója nem a legnagyobb, de az előző autóimhoz képest számomra oriási,(nyilván nem tud versenyezni octavia, mondeo csomagtartóméretekkel mert attól jócskán elmarad)kényelmesen elfér benne a babakocsi. Az autót nagyon jó vezetni, jó az úttartása és a /45 r17 gumik ellenére egészen komfortosnak tartom a futóművét. A motor nyomatéka és ereje zseniális. Azt gondolom a 170 Le bőven elég városi kigyorsításokhoz, autóutas előzgetésekhez, és autópályás haladáshoz. Jó érzés tudni, hogy egy egy előzésnél ha kell mindig van megfelelő tartalék. Az autó városban 7 liter körül fogyaszt. autópályatempónál 6,2 literes átlagot sikerült kiszámolni. Azt gondolom ez egy jó érték.

Összességében én nagyon jó autónak tartom az Exeo-t.(ár/érték arányban) érezni rajta, hogy jóval minőségibb mint bármelyik másik Seat. A kutasok általában körbejárják, aki még nem látott ilyet, és midnig megkérdezik, hogy akkor ez nem Audi?

Hibalista

- Az autó csak pár hónapja van a tulajdonomban, ezért szerencsére még nem romlott el rajta semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Exeo 2009 (2009)

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)