Megbízható utazó kombi
Szöveges ítélet
Egészen véletlenül esett rá a választás. Szükségem volt egy autóra 2-3 héten belül, ezért szalonautó kellett.
Az autó teljesen megegyzik az utolsó A4-sel (-2008), még a legapróbb gumicsö is audi feliratos. A lényeg, hogy a motor az aktuális common rail változat a VW-töl.
Nagyon megszerettem, mert egy mindig megbízható és kényelmes utitárs volt. Két kötelezö olajcserén kívül még egy izzót sem kellett benne cserélni. Egyetlen apró hibája, hogy félig tele tank esetén hallani lehet, ahogy az üzemanyag mozog a tankban. Itt elspórlohattak valamit. Valamint vicces, hogy a takarékosság jegyében csak egy VW standard kulcs tartozik hozzá.
A konstrukció egyetlen hibája, hogy a hátsó lábtér és üléssor meglehetösen szükös a csomagtartóval egyetemben. Korábbi Skoda Octaviám ugyan annyi csomagot nyelt el nem kombi létére.
Ez a motor megfelelöen erös az autóhoz. Rendszeres nemetországi utazások alkalmával kellemesen viselte a 160-180-as tempót. A fogyasztása nagyon barátságos hoszzú távon 6.8-7.3 között alakult (10.000 km-re vetitve). (szélsö értékek 4.25(95km/h) - 9.5(190km/h))
A legkiemelkedöbb része a motor mellett a futómüve. Nagyon szereti a hosszú kanyarokat, érezni benne a megfelelö tartalékot. Természetesen az orrnehéz dizel miatt ez nem egy szlalom/pálya autó, de ezt megbocsáthatjuk neki.
Hibalista
- No hiba.
Ide hordtam szervizbe
--
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 12 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Octavia 1.6MPI | Következő autója? | BMW 320d GT |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
