Takarékos Spanyol
Szöveges ítélet
Nem mondom hogy ez álmaim autója, de nem bántam meg hogy megvettem.
Kívülről jó formájú autó. Belülről is tetszik csak azok a kopogós műanyagok ne lennének. A magyar utakat a beltér nehezen tolerálja itt ott nyiszorog, de elviselhető.
A hátsó utasoknak hagyhattak volna picivel több helyet.
Elöl kényelmes de magam mögé (178cm) csak végszükség esetén ülnék.
A csomagtartó hatalmas csak a nyílás pici rajta.
Igazából a fogyasztásával vagyok a legjobban megelégedve.
Az 1,4es nem egy erőgép de tisztességesen viszi a kasznit.
Soha nem tudtam 6 fölé vinni a fogyasztását, pedig nem vagyok az a nagypapa stílusú vezető.
Nagy átlagban 4,7 és 5 között van a fogyasztása úgy hogy fele-fele arányban megyek országúton és városban.
Immáron 63000 km-nél járok, az autó még mindíg megbízható kivéve az izzókat. (3 havonta kiégtek)
Ezért került bele egy Bi Xenon szett, azóta nincs probléma.
Kapott egy Tuning Box-ot is amitől még nyomatékosabb lett, visszakapcsolni szinte soha nem kell.
Ettől persze némiképp a fogyasztás is nőtt (2-3dl/100km) de megy annyival jobban hogy elnézzem.
Pár hónapja megtörtén a 75000-es szerviz, szerencsére semmit nem kellett cserélni.
Vissza térő hiba hogy a belső keringetés zsaluja nem zár el.
Szakszervizben mindjárt szét akarták szedni miatta a fél autót, szerencsére egy kisebb műhely megoldotta szoftveres alapbeállítással.
Most 82000 km-nél járok, az autó továbbra is hibamentesen üzemel, azt leszámítva hogy egy korábban már garanciában kicserélt üzemanyag cső megint elrepedt.
Szerencsére a cseréje pár száz Ft-ba kerül.
Úgy néz ki ez a cső nem bír 30-40 ezer km-nél többet, valószínű a 3 hengeres motor rázkódása miatt.
Remélem ennél nagyobb bajom nem is lesz a kocsival.
Meg volt a 90000 km-es szerviz, az autó még mindig tökéletesen működik.
A fékbetéteken a szerelőm csodálkozott,(még a gyári van benne) azt mondta még legalább 20000 km elmennek,viszont akkor már tárcsát is érdemes lesz cserélni.
Hibalista
- 1db üzemanyagcső elrepedt, ez miatt gariban cserélték az összeset. Még szerencse hogy nem kellett érte fizetni 25000 lett volna a garnitúra. Az más kérdés hogy akkor csak a hibásat cseréltettem volna! - A hátsó lámpák hajlamosak a párásodásra (típus hiba) , de egy apró furattal megoldódott a probléma. - Kiégtek a helyzetjelző izzók, cseréjük nem éppen álomba illő, szét kell szedni a fél autót hozzá. Tompitot izzók cseréje 3-4 havonta. - A belső keringetés zsaluja nem zár el, szoftveresen orvosolták.
Ide hordtam szervizbe
Ricskó Kft. Pécs
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Ferencz Autószervíz TEVEL
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 92000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Lantra kombi | Következő autója? | Még nem tudom, egyenlőre ennél maradok. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
