A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 PDTDI Gold 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Spanyol-Német Kistraktor

Szöveges ítélet

Gyorsan kellett autót vennem, így nem válogathattam, raktárról rendeltem a kocsit, egy kikötéssel: Diesel legyen, a többi nem lényeg. Gyorsan kinéztem a színt és pár héten belül meg is kaptam. Első élményem a beindításkor elég megrázó volt. "Istenem ez ennyire kerepel?" Pedig több tízezer kilométert toltam le PD-s kocsikkal, ez mégis borzalmasan szólt. Benn a kocsiban annyira nem volt vészes, de kívülről durva! Aztán elkezdtem járkálni vele, és egyre jobban tetszett. Jó kis nyomatékos motor, szépen húz, keveset eszik, 190-ig elballag, ha nagyon muszáj. (Persze Németországban) Országúton, 90-es tempónál 5l alatt eszik, pályán 130-40 környékén 5,5-öt, vegyes város/országút viszonylatban pedig olyan 5-5,2 között, tehát elég takarékos. A hangos kerepelés szerencsére bejáródás után alábbhagyott, és most már normális PD hangja van, ami számomra egyáltalán nem zavaró. A beltér olyan amilyen, ennyi pénzért az ember ne várjon csodát. Műanyag műanyag hátán, de legalább nem tejfölösdoboz. Rádiót nem adtak hozzá (illetve de, 55k-ért, tehát nem...) így vettem bele, és a gyári hangszórókkal teljesen vállalhatóan szól. Egy gond van csak vele: A gyári antanna ún: "lopásbiztos", így nem lehet leszedni, és hiába hajtom le rögzítve, az automata mosó így is felhajtja, majd visszacsapódik az ablakra. Persze már leleményesen megoldottam, mert egy tekercs szürke ragasztószalaggal járok mosóba, és mosás előtt odaragasztom az antennát a hátsó ablakhoz.

Hibalista:
Mikor megkaptam a kocsit, a hátsó ülés alatt és a csomagtartóban tele volt minden üvegszilánkokkal, és zörgött is valami. Gondolom szállításkor beverték a hátsó szélvédőt, kicserélték, de a régi maradékait lusták voltak már kiszedni. Ez a gond megoldódott, mert szépen lassan kihullott az összes szilánk, így már nincs és nem is zörög.
Nemrég megint elkezdett valami zörögni hátul. Azt hittem újabb üvegszilánk, de ez sokkal zavaróbb volt annál. Elvittem a szervízbe, ahol a hátsórész szétszerelése után megállapították, hogy a hátsó futómű toronycsapágyai zörögnek, amit garanciában kicseréltek. Valószínűleg a jó magyar utak, és a spanyol kollégák rossz napja lehet a háttérben, mert azért ilyen gyorsan nem kéne megadnia magát.
Még a legelején volt egy kis olajfolyás az olajbatöltőnyílás mellett, így nedvesedett a szelepfedél. Itt egy O gyűrű volt elcsípve (szerelési hiba) emiatt folyt. Ezt is gariban cserélték az egész betöltő csonkkal egyetemben. Állítólag ez az előírás...
Ezen kívül más gond nem volt, egyelőre a kárpit sem zörög, de ez valószínűleg csak idő kérdése. Mindegy, az előző kocsimat ebben a versenyszámbam úgysem lehet felülmúlni, így az ingerköszöböm szerencsére elég magas.

Mivel a kocsi még nagyon új, így egyelőre ennyi a tapasztalat, de ahogy múlik az idő ígérem, hogy frissíteni fogom.

Update 2015.05.03.
Na elég rég nem írtam, így gondoltam frissítek egyet. Az utóbbi 110.000 km elég eseménytelenül telt, csak a szokásos dolgok cseréléséről tudok beszámolni. Az egyetlen, ami nem kopó alkatrész, az a motortértben levő kb. 10cm hosszú derékszögben hajló flexi gázolajcső darab kidurranása kb. 100.000km-nél. Úgy néz ki megette az idő vasfoga, elszólta magát és beborította a motorteret gázolajjal. Hamar megoldottam a cserét, de a kocsiban jó darabig baromi büdös volt.
Ami ugyan nem hiba, de nem tetszik, az az, hogy a kormányról ennyi idő alatt nagyon csúnyán málik le a gumi bevonat. Nem valami szép látvány, szerintem bebőröztetem ha lesz rá egy kis időm. Ettől eltekintve az utastér egyben van, különösebben semmi nekm kopik, nem szakad, nem zörög.
A futóművéhez a garancia óta nem nyúltam, egyelőre nem is érzek rajta semmi extrát, remélem egy darabig még kitart.
Egyelőre ennyi, ha lesz fejlemény, majd leírom újra.

Hibalista

- Hátsó futómű torony csapágy - garancia - Olajfolyás az olajbetöltő nyílásnál (hibás o gyűrű) - garancia - Rövid derékszögű gázolajcső - kb. 100.000-nél

Ide hordtam szervizbe

Porsche Győr - Tip-Top, de hülyének néznek az árakkal...

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Én magam az olajcserékkel és a gázolajcsővel, egy közeli maszek a vezérművel. Más baja nem volt

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 132000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Ford Escort Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)