A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 TDI Gold Edition 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sivatagi teve

Szöveges ítélet

Kevés ítéletet olvastam itt hasonló dízel SEAT Cordoba kapcsán, de próbálok segíteni azoknak akik ebben gondolkoznak! Csak ajánlani tudom!
Hozzánk családból került át az autó, így tudtuk, hogy jó kezekben volt, és most is tényleges valós 103.000 Km van benne! Ez ennek motornak semmi. Volt céges autóm VW Polo 1.4 TDi azzal elmentem 265.000 Km -et hibamentesen.

Külseje:
Szerintem formás, vonalas autó, persze ez a vélemény megoszlik. Talán egy negatívuma van, hogy hátra kicsit nehézkes a kilátás a far miatt. De ezt egy tolató radar megoldja. A lámpák éjjel jól bevilágítják az utat, nem kell vaklálni vele.

Belseje:
Az autó beleméret tekintetében nem nagy, de nem is kicsi. Ugye ez van a Skoda Fabia, VW Polo-val is hiszen ezek ugyan ezen az alvázon vannak. Mi 4-en használtuk, 2 felnőtt, 2 gyerek és elfértünk benne. Nyilván nem nagy autó, de nem nyomorogtunk benne. Egy Renault-Megane Classic-ból ültem át, az talán egy picivel volt kényelmesebb, de a Cordoba sem marad alul. A karosszérián érzeni, hogy van benne anyag, vas, fém, minden. nyitod az ajtót és nem megbántva a vékony lemez Japán márkákat, de érzed benne a biztonságot. A zajszigetelése, kategóriájához képest egész jó. 130Km/h-ás tempónál is lehet benne beszélgetni. A csomagtér nyílása mint egy SEDAN-nál korlátolt, de semmiképpen nem kicsi. A négy alufelni gumicsere után simán belefér egy kis logikával. Ha kirándulni mentünk, vagy nyaralni mindent el tudtunk vinni, sőt még annál is többet. A műszerfalon kézre esik minden. Kezelő szervek egyszerűek. nincs megbonyolítva, nem arra tervezték, hogy a leírását bújd.
Az ülések nekem 400 km után is kényelmesek, nem fáj a hátam, derekam amikor kiszállok belőle.

Futómű:
A futóműve feszesre, sportosra van hangolva. Az úthibákat (nagyokat) visszaadja erősen, ezt nem szereti. Egyébként stabil, nem billeg és sztem kifejezetten jó a furduló köre.

Motor:
Nos ez a legérdekesebb része. Az 1.4 TDi 80 LE-s változat van nekünk. A motor sokan nem tudják, de egy 1.9 TDi mínusz "levágva" egy henger. Tehát mindenben megegyezik kis túlzással az 1.9-es motorral, csak nyilván gyengébb. Nos összességében a motor kiváló, ha megszokod, hogy kicsit morog, akkor egészen jól lehet együtt élni vele. A morgás nyilván amiatt van, hogy 3 hengeres. De ez semmiképpen nem hátrány. Piros lámpákat követően megszégyeníti a nagy arcú autóstársakat is. A motor rendkívül keveset fogyaszt. vegyesben 4 liter gázolajjal beéri. Persze az enyém ami nincs széthajtva. Olvastam véleményeket, hogy füstöl meg rossz, meg nem megy stb. Kérem, aki kétes eredetű, nem igazolható km futású autót vesz, az megérdemli. Ebben a kategóriában nem szabad a legolcsóbbat választani. Visszatérve a motorra. 130km/h-nál mindösszesen 3000/rpm-et forog a motor, pedig csak 5-ös váltó van benne. Rendkívül könnyen jár, jó kapcsolni. A motor olyan 050-160-ig jól gyorsul, fölötte minimálisan de gyengül. Én már mentem vele 190-et is, de az nem neki való. Országúton, finoman kezelve 3 liter körül eszik (hihetetlen).

Összegzés:
Aki ebben gondolkozik ne féljen tőle, csak ne a legolcsóbbat válassza és nézze meg kitől veszi. A magánszemély vétel sztem jobb, Ők tudnak mesélni, a a kerekedők, meg tisztelet a kivétellel inkább elhallgatnak mindent ami fontos.

Hibalista

- 1 db gázolaj cső durrant el a nagynyomású szivattyú é a motor között, ami kb. 2.000Ft-os tétel volt, csak bosszúság volt a motor mosása utána a gázolajfolyás miatt. De emiatt nem állt meg a kocsi! A kötelező szervizeken kívül.

Ide hordtam szervizbe

Sz. Jani a szerelőm! Első osztályú Nyíregyházán!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 89000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Megane Classic Következő autója? VW GOLF VI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (151 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)