Seat futómügondokkal; remélem, egyedi darab VOLT
Szöveges ítélet
A fentebb leírtak alapján rengetek bosszúságot okozott, pedig kellemes megjelenés, kielégítő méretek, én nagyon nagy darab vagyok, és kényelmesen elfértem. Ha a futómű probléma nincs, még ma is ezt használnám.
A szervizesek korrektek voltak, pedig valószinüleg nem kellemes ügyfél lehettem, a sok probléma miatt. A végső megoldás is az Ő segítségükkel sikerült, az egyik használt autójukat cseréltem be, ahol még az árban is kellő rugalmassággal jártak el. DUNAAUTO Zrt.
Hibalista
- FUTÓMŰ... Az autó 800 Km után már nagyon jól produlákta a későbbi eladáshoz vezető hibát. A kocsi jobbra húzott, kb 100m 1 sávváltás az M1-M7 kivezető és a bevezető szakaszán is. Kermi vizsgálat is megállapította, pedig ezt megelőzően 3-4 alkalommal járt szervízben a fenti hiba miatt.
- Az első alkalommal csak futómű ellenörzés, szerintük jó.
- második alkalommal, közös vezetés, bizonyítás, a kocsit vezető szervizes elismerte a problémát, hátsó futómű komlett csere.
- harmadik alkalom, probléma maradt szilentek cseréja.
- Negyedik felvonás, SEAT MO. vezérképviselet futómű állítás, nem a gyár által megadott paraméterekre, hanem a testvérmodel WV polo adatainak megfelelően. kicsi javulás, de nem tökéletes.
- KERMI vizsgálat, eredmény javításra kötelezte a céget, de ezek után ki tudja javítani, ha a vezérképviselet szerint így a "tökéletes" ????
-
- Csak kis adalék, az egyik szervíz után BP-ÉRD leégett a komplett hátsó fékrendszer.
-
-
Ide hordtam szervizbe
SEAT ÓBUDA
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
SEAT MO.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | YARIS Verso | Következő autója? | japán, bármilyen |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
