A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba Reference Cool 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olcsó autó, ne várjunk tőle csodát

Szöveges ítélet

Olvasgatva a hozzászólásokat az a benyomásom támadt, hogy a T. Autós társaknak még nem volt szerencséjük eddig tisztességes autóban ülniük, így sikerült ennyi ömlengő hozzászólást írniuk. Én már a 2. Cordobát használom cégautóként 3 év leforgása alatt, de a véleményem a 2. autó átvételét követően sem változott, miszerint ez egy filléres műszaki megoldásokat alkalmazó, előnytelen formájú, szűk, kényelmetlen vacak. Igaz azonban, az is, soha eddig nem fordult elő, hogy műszaki meghibásodás miatt ott kellett volna hagynom az út szélén. Ez a II. kiadású 85 lóerős széria semmit sem javult a korábbi darabokhoz képest, a beltérben felhasznált műanyagok egy fokkal még igénytelenebbek lettek, a műszerfal zörög, a hátsó ajtók nyikorognak. Az elhagyott motorburkolat miatt hangosabb, a hátsó kipufogó dob hangja a vezető oldalon idegölően búg, 22.000 km után szól a hátsó kerékcsapágy és a rossz fékerő szabályozó miatt (a hátsó fék gyakorlatilag nem működik) az első tárcsák elfogytak. Gyorsításkor és fékezéskor szitál a kormány (a korábbi autónál is így volt ez egy sajátosság) , az ABS ugyanúgy túlérzékeny mint korábban, a primitív hátsó futómű kanyarokban az úthibákon elpattog az ívről.

Nyáron a klíma használata mellett már bosszantó, hogy mennyire alulmotorizált, nagyon kell pörgetni, hogy a városi ritmust lehessen követni. Ez a 85 lóerős motor kb. fél literrel több üzemanyagot fogyaszt, de azt + 10 lóerőt egyáltalán nem lehet érezni.

A végére azért pár pozitív gondolatot keresve, azért az elmondható, hogy szűk és kényelmetlen ugyan, de városban azért elboldogul, a könnyű kormány és kuplung valamit a gyorsan kapcsolható váltó lehetővé teszi, hogy fürgén ugráljunk a városi dugóban.

Én azonban senkinek nem javaslom, hogy családi autóként használja, mert sem egy gyerekülés nem fér el benne tisztességesen, sem a csomagtartót annak kis nyílása miatt nem lehet értelmesen használni.

Hibalista

- A hibás fékerő szabályzó miatt idő előtt elkopó első féktárcsa, zúgú hátsókerék csapágy

Ide hordtam szervizbe

Duna Autó Óbuda, nem értenek semmihez, flegmák az alkalmazottak, drága. Újautó átadás a sötét szervíz területén, mert a szállítási sérült és ezért fényezett ajtót így nem lehet észrevenni.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Cordoba Következő autója? Focus, C´edd
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)