A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 16V 75LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Német kényelem spanyol karosszériában

Szöveges ítélet

Büszkén gördültünk ki az új autóval a szalonból a szomszédos benzinkútig, ugyanis ezt is csak éppenhogy tankolták. Az első időkben megitta a magáét, olyan 15-ről kezdte, igaz folyamatosan csökkent az étvágya, talán az ezerötszázadik kilométer után már elfogadható volt a fogyasztása.
A rugózás elég kemény, a belső műanyagok sérülékenyek, könnyen karcolódnak. A vezetőülésből rácsodálkozva a közlekedési morálra előre és hátra is beszűkül a világ: elöl az ´A´ oszlop fatörzs méretű borítása korlátoz, hátrafelé pedig az, hogy nem látom a kocsi farát. Üröm a bánatban: a csomagtartó és a tető közötti hely annyira kicsi, hogy a kisebb belső visszapillantó tükör is tökéletesen befogja; szóval nehéz belőle kilátni (tényleg kellene tolatóradar!).
A motor nem rossz, öt személlyel klímával is lehet vele előzgetni a huszonegyesen, de csak óvatjával! A pörgést szereti, háromezer-háromszázas fordulatnál kezd el húzni; jómagam csak egyszer pörgettem meg: 180-ig - menyasszonyom aludt tovább. Törekszem arra, hogy alacsony fordulatpon járjak vele, városban 1000 és 2000 között; folyamatos haladásnál már ötvennél lehet nyugodtan ötödiket kapcsolni, igaz százharmincnál már 3500 ppm-et mutat az óra, de hát kell a húzás...
A csomagtartó jó, csak a szája kicsi, de bőröndöt lehet bele pakolni; Volkswagen-csoport (lásd: VW Polo, Skoda Fabia).
Kicsit kényelmetlen, de ha utazás közben - legalább a sofőr - néha állítgatja az egy kicsit keskenynek tűnő ülést, elviselhető. A kormány fogása jó, a kezelőszervek kézre esnek, a térkép és a zseblámpa is elfér a vezető melletti kis ajtózsebben.
Kategóriájában jó, a karosszéria jól "rajzolt" (vadítóan jó a segge...), a motor húz(ogat), kétszáz kilométeren belül lehet benne öten is utazni (jó nem 100% kényelem), bőröndökkel is akár...
Eddig bevált.

Hibalista

- - A biztosíték-táblába rosszul helyezték be a jobb első fényszóró kését és beleégett a biztosíték műanyaga - a biztosítéktábla teljes cseréje, garanciálisan (egyébként 40 e Ft).
- - Egyszer nem indult el, majd egy fél óra után lehetett vele menni. Máig sem tudjuk mi volt a baja.
- - Jobb első ajtót utána kellett állítani.

Ide hordtam szervizbe

Motor Kft. 2800 Tatabánya, Táncsics M. út 1.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Kadett Következő autója? IFA WRC
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)