Nagyseggű ócska liba
Szöveges ítélet
Az előző szériából is volt egy,azzal semmi baj nem volt, 3 éves korában cseréltem le, mikor megjelent az új,mert nagyon megtetszett a külseje. Rosszul tettem, most 4 éves, de nem volt év, hogy ne lett volna baj vele. Amúgy szeretem, jó vezetni, kicsit kemény a felfüggesztés, de én így szeretem, jókat lehet vele kanyarodni, 1,4-es létére a gyorsulása is jó, legalábbis érzésre biztosan, magas fordulaton szépen szól. A csomagtartó hatalmas, ebből kifolyólag hátrafelé szinte semmit sem látni egy kuka simán elbúlyik, beszállás előtt mindig megnézem mi van mögötte, ha tolatva kell kiállni. A hibákkal és a szervízzel lehet, hogy csak nekem volt balszerencsém, de ahogy tehetem szabadulok tőle és többet még csak VW csoportosat sem veszek, csak japánt, esetleg Volvót.
Hibalista
- Ez nehéz lesz, megpróbálom időrendben:
- -jobb oldali ablakemelő
- -féklámpa(vmi állítólag elrepedt 15000)
- -távirányító a kulcsban(30000)
- -lambda-szonda
- -katalizátor
- -motor-management, folyamatos hibajel
- -zabálja az olajat
-
Ide hordtam szervizbe
SEAT Ricskó(Pécs), mióta lejárt a garancia mindent cserélni akarnak, hibát jelzett a motor-management, mindig törölték, végül lambda-szondát cseréltek. Ezek után nem ment át a zöldkártyán, 230000-ért akartak katalizátort cserélni, elmentem másik márkaszervízbe, ott "csak" 120 volt-érdekes módon.(Vörösék-nél) Az elromlott távirányítóba 2000-ért cseréltek elemet, aztán mondták mégsem ez a baj, akkor kulcs csere(30000)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Vörös Autóház
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Volvo s40, Mazda6 - ha megadatik |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
