Manuel, a csiga
Szöveges ítélet
Apró, de idegesítő hibák jöttek eddig elő, remélem ez így is marad. Az autó elvileg sportos, de ez csak álló helyzetben igaz. A futóműve feszes, a váltója precíz, de a szíve, az 1.4-es VW motorcsoda, az valami hihetetlen gyenge. Alig vonszolja az 1200 kg-s kasznit. A kétségbeesett tulajdonos meg persze a soft-tuninghoz nyúl, már 1000 keservesen megtett km után. Egyébként minden sorstársamnak csak ajánlani tudom a sportlégszűrő+sportgyertya kúrát, amitől ugyan nem lesz egy vadállat a kis Cordoba, de legalább nem hörög le egy nagyobb gázadásnál, mint egy régi Simson...
Minden kopogósságával, tetűségével, zörgéseivel, nyikorgós-tekeredő kasznijával, fapadosságával együtt szerethető autó (ugye az ember ritkán vallja be, hogy szarul döntött), de ha mondjuk egy 1.4-es 97 lóerős Toyota motor ketyegne benne, akkor bizony az egyik legjobb kisautó lehetne a piacon. De sajnos a SEAT tulajdonosai germánok, és még nem tartanak ott motorépítésben, mint a mi japán "rokonaik" :-)
Hibalista
- Szélzaj az első ajtóknál (gumírozás csere), fütyülő visszapillantó tükrök (konstrukciós hiba, de a púrhab viszi), központi zár elektronikája, középső féklámpa, indításkor néha visító generátor.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 15000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.1/10) |
