A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kerr-kerr-kerr-kerr-wroooaaaa

Szöveges ítélet

Külső: nincs vele probléma, bár tolatni kissé macerás. Eleinte szégyenszemre ki kellett szállnom, hogy meddig mehetek még. Ez persze megszokható...
Belső: elöl teljesen jó, 185 centi magas sofőr mögött átlagos testalkatú ember kissé kényelmetlenül fér el. A műszerfal borítása kopp-kopp fekete, sehol egy puha anyag. Most van benne 85.000, de már 60.000-nél is nyekergett. A műszerfal kialakítása számomra szerencsétlen Alfa utánérzés. Aprócska probléma, hogy a kormány kissé kitakarja a digitális kijelzőket. Persze tudom, lehet álligatni, de akkor meg beleakad a térdem. Egyébként a vezetőülés kényelmes, viszont utasként utazva ugyanabban az autóban már másfél óra után borzasztó kényelmetlennek éreztem. Feleségem ugyanígy nyilatkozott a hátsó ülésekről. Támla túl meredek, ülés túl vékony.
Futómű, motor, váltó, stb.: Futómű hatalmas durranásokkal torol meg minden kissé durvább útegyenetlenséget. Elsőre azt hittem, hogy itt a vége, de mégsem, ez állandó jelenség, nem kell tőle megijedni. Amúgy a hasmagasság meglepően alacsony, már harmadjára sikerült összetörni a védőlemezt a motor alatt. Pedig nem olcsó... Amerre járok: Balmazújváros, Debrecen, Nyíregyháza környéke. Magyar utak hurrááááá.
Motor: 1391 ccm három hengeres TDI. A három henger hangja alapjáraton leginkább a körmös traktorra emlékeztet, majd gázt adva átmegy morgós-kerregősbe, ez egy fokkal jobb, mert sportosnak hat, de nem kényelmes. Nos elég vegyesek az érzéseim, mivel kétezres fordulat alatt nem megy sehová, de ezt értse mindenki szó szerint. Elindulni gázzal érdemes, ez egy diesel autónál számomra elég fura. Kétezer felett viszont meglepően megindul, és ugyanezt tudja produkálni négy emberrel is. Fogyasztása autópálya tempónál (150-160 km/h)klímával valamivel hét liter alatt marad. Viszont kímélve, klíma nélkül sem tudtam 5 liter alá vinni. Viszonyításnak: Peugeot 206 1.4 HDI: klíma nélkül autópályán: 6,2 liter. Országúton kímélve 3,8-4,2 liter. Azért ez érdekes különbség, de gondolom azért van, mert a Peug-ot nem kell pörgetni, hogy menjen.
Váltó: pontosan jár, kézre áll, de elég hangos. Nincs baj vele. Az áttételezés kényelmesnek nevezhető. 130 km/h 3.000-nél. Végsebessége nálam óra szerint kereken 180 km/h volt két személlyel, minimális szembeszéllel.

Összegezve: kemény műanyag, koppanós futómű, kerregő motor, de viszonylag kényelmes, kímélve keveset fogyaszt, hatalmas csomagtartó. Aki arra veszi, amire való, tehát nem akar vele száguldani, annak nagyon jó választás.

Hibalista

- Izzók kiégnek, érintkezési hibák

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 206 HDI 1.4 Következő autója? Swift II
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)