Juan, az alkoholista torreádor
Szöveges ítélet
Bordó. 30 ezerrel vettem meg jóapámtól. A puttó Puntómból átülve hahajj... ég és föld! Jó, a Puntót széttiportam szegényemet - szó szerint... azt nem havi 3500km-re tervezték -
Hugó a puntó szuzukisan fapados volt, emez meg egy 2 éves, majd új autó...
Aztán használtam és használtam, végül az alábbiakra jutottam.
Lomha, mint egy agg, másnapos torreádor nyáresti ökörsütés reggelén. Hosszú úton kényelmetlen az ülés, pedig sokféle állítási lehetőség van kormány-ülés téren. Vagy csak én nem vagyok spanyol sztenderd méret? A belső tér beindítástól leállításig él, nyekereg, kattog, durrog. Virgoncan tudat minden mozdulatomat a gázpedál lenyomásától egészen a hátsó ülésen ülő - vagy nem ülő - emberekig, mindent. Apropó hátul ülők. 2-nél többen csak ha türelmes vagy! Nem kell szegényt feleslegesen terhelni 3-4-5 személlyel. 2 pont elég neki, meg az 1200 kilója. Ha többen szeretnétek beleülni (és menni is), akkor mármár egyszerűbbnek és gyorsabbnak tűnik elefánthátra pattanni. :) Na jó elragadtattam magam...de minden legendának van igazságalapja. Ééés, kellemes a szélzaj is - mintha egy vad noiz-live act-en lennél.:)
Node nem is sportautó, meg nem is luxusmoszkvics. A célnak - amire kitalálták - tökéletesen megfelel! Elvisz A-ból B-be, a felszereltsége megfelel a minimális elvárásoknak. Egy 10 éves autóból átülve luxus, meg a csomagtartója is nagy. Családi autó. Ezt szokták mondani az olcsó fenntarthatóságú, nagy csomagterű, kompromisszumos kül és belcsínyű autókra.
Összeségében nem álomautó, de a hétköznapi mindennapokban kiváló.
Csak ne lenne az egész olyan lötyögős, lomhás, nagypapás.
Meg jó lenne, ha a fékje fogna is, mert ez az ABS-nek csúfolt valami... hát, ez valami rettenet gyenge próbálkozás. Rakhattak volna bele egy picit intelligensebbet is...
Sokan mondják, hogy kemény a rugózása. Ültek már valaha azok kemény autóban? Naugyehogy nem! Egy ilyen (családi izé) kategóriájú autóhoz mérten kemény, ami elősegíti - sajnos - a műanyagok önálló életét, de szerintem inkább lötyögős. Zajos az úthibáknál, de nagy általánosságban löffög. És tolja az orrát bele a kanyarba derekasan. (Ja, énmeg nem szeretek disznótenyésztő-sapkás papóka módjára vezetni. :) )
Összefoglalva:
rosszak: szélzaj, gyenge teljesítmény, recsegő beltér, kis csomagtartónyílás, spanyol formatervezés, nyámnyila kuplung, ABS-vicc
jók: nagy csomagtér, olcsó fenntartás, melóbaguruló autónak maxiszuper, felszereltség kategóriájában kielégítő és egész jó a gyári rádió (márha elég hangosan tolod neki, hogy elnyomd a menetzajokat...:) )
Ha van lakáshiteled, meg 2 kölked asszonnyal és nem vagy eleresztve sokmilliós éves fizuval, akkor ILYET VEGYÉL! Inkább mint egy pöttöm szuzukit vagy széjjelhulló fijatot vagy netán csigaevő <>-t... tudod... az a nőn jól áll, de autó orrán ne adja ég!:)
Ajánlom mindenkinek, aki egy szimpla, de oké autót akar!
Persze mindenkinek van egy álma...
;)
Hibalista
- -semmi-
-
- Amúgy meg egy koccanás...nagy nehezen javítva 3x visszahordva a Duna Autóhoz. 490 ezres számláért ejmmár no, csak javítsák meg tökéletesre! Még szerencse, hogy a gonosz elkövető biztosítója fizetett a mutatványért...:)
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó (Óbuda)
- riszpekt a szörszálhasogatásom tűréséért -
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto 55S | Következő autója? | Saab!Saab!Saab! |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
