Influenzás fekete párduc! :)
Szöveges ítélet
Igazándiból 19e Kmrrel vettem át, de ismer?s használta, ? nem számolt be problémáról, habár nem is annyira igényes az autókkal szemben, mint az átlag... Mindenesetre komolyabb funkcionalitás-beli problémák nem adódtak nála.
Egy 2001es el?z? szériájú cordobából ültem át ebbe, meg kell mondjam, mintha eggyel nagyobb kategóriájú autóba kerültem volna. A kormánynak határozott fogása van, az ülések tömése vaskos(abb), a pedálok, a váltó, a kormányszervó vajpuha, ezt tényleg lehet egy ujjal tekergetni. Nagyon kellemes városban is terelgetni. Mondjuk nekem kicsit a derekamnál kevésbé támaszt alá, de valszeg én nem találtam meg a megfelel? üléspozíciót. A kapcsolók is igényesebbek, az összeszerelés min?sége jó, habár éppen az el?z? cordobában nem nyikorogtak a m?anyagok, ill. a kasztni, mikor járdaszegélyre álltam fel... ebben nyiszognak.
A csomagtér is hatalmas, (sedanhoz méltóan kicsi a nyílás, de eddig ez nem volt probléma, mindenesetre franciaággyal ne próbálkozzunk, mégha a csomagtérbe be is férne ! :) A hátsó szekció nekünk eddig nem volt sz?kös még hosszabb utazáskor sem, mondjuk én nem tudok véleményt alkotni, mert mindig én vezetek x-). A váltó kicsit darabosan szedi a fokozatokat, de könny? váltani. A futóm? ? Hát az ... Nem tudom, hogy városi autóba MINEK szereltek ilyen kemény, büntet? darabot?!?! Kétségtelen jobban fogja az utat nagysebességnél, kanyarban, de könyörgöm, 50nél mikor el?sz?r belementem egy csatornafedélbe/kátyúba, azt hittem, hogy csengettek a lengőkaroknak, és egy hatalmas horpadást vájtam a felnibe, meg is álltam, de semmi... A klíma hatásfoka nem a legjobb, egy 16 éves Merciben is jobban küldi a zimát. Inkább h?vös ?szi szell?, mint szibériai front. Autópályán nagyon kellemesen csalódtam benne, azt hittem hogy 75 Le nem lesz elég még a lassító sávban sem, DE NEM. Mikor az x-edik Merci és BMW mellett mentem el, akkor szépen megpaskoltam, megcirógattam a kicsikét, büszke voltam rá. 1,4 16v ide vagy oda, ezt pörgetni kell hogy menjen, de akkor megy is! (azért ne várjon csodát senki).
A szervizelés (márkaszervízben) drága, nem kell PORSCHE SZEGEDhez vinni. Szerintem a kötelez? szerviz alkalmával hozzá se értek, csak lenyúltak pofátlanul a 60e ! Ftot.
Hibalista
- -Bal els? ablakemel?-motor és elektronika (egybe van építve, ráadásul a kp. zárat is ez vezérli... 60e Ft lett volna, ha muttika nem a fogyasztóvédelemnél dolgozna, így csak a fele volt);
- -Mosás után nem indult el, de "magától megjavult" (kiszáradt) 2 nap alatt. Amúgy a kpi. computer és az immobiliser nem látta egymást, ezért blokkolta.
- -Jobbra húz (enyhén), a szervízben állítólag megnézték fékpadon, nem jelzett eltérést a lengéscsillapítók közt... ennek ellenére azóta is húz...
- -A bal után a jobb oldali ablakmozgató mechanika adta fel - 24e Ft volt az alkatrész.
- -Ereszt a hűtővíz, vszeg vízpumpacsere, vagy hűtőcsonk van a blokkhoz illesztve eléggé precízen, ezért baszódik el 40e km alatt...
Ide hordtam szervizbe
-Porsche Szeged... NO COMMENT!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Ismerős autószerelő, aki nem ver át...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Cordoba (2001) | Következő autója? | Japán lesz, szerintem (mindenesetre nem VW-konszernb?l való alattvaló, habár az überwagenek, ugye... |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
