Használható jószág
Szöveges ítélet
69000 km-el vásároltam az autót, de már akkor szét voltak szakadva rajta az első lengőkar szilentek, ezt egyből cseréltettem is kb 7000Ft/2db! Ezt leszámítva jó állapotban volt. Azóta megtettem vele 30000 km-t, és minden évben volt valami apró, de bosszantó hiba.Egy év használat után a csomagtér gázrugó halt meg 4000Ft/db , elszakadt a jobb első féltengely gumiharang 5000Ft, aztán beszorult a hátsó fékmunkahenger 3000/db, csere, de az után gyártott is 2 év után megszorult. Most alu van benne, azóta jó! kb 80000 km-nél az ajtózár mikrokapcsoló megadta magát, melynek eredménye hogy nem érzékeli ha nyitva van a bal első ajtó. Más problémát nem nagyon okoz! Ennek javítása kb 5000Ft lenne, de nagy macera szétszedni az ajtót. Most a bal hátsó is kezd döglődni. A féklámpa kapcsoló három év használat után romlott el, csere 3500Ft, kb 85000km-nél a jobb hátsó kerékcsapágy szólalt meg, ez 13000Ft volt, de könnyen cserélhető. 95000km-nél eltörött a bal első rugó, ez 13000/db de párban illik cserélni, így duplája plusz nagy macera kicserélni! Ezeken kívül volt még pár apróság, ékszíj vezető görgő csere 4000Ft ablakmosó gumicső elszakadt. És kb két három évente a csomagtér vezetékköteg szakad el. Olcsó javítani, de macerás! Nagyjából eddig ennyi a hibalista, nagyobb baja még nem volt eddig. Ami bosszantó még, hidegben nyöszörgő szilentek, belül zörgős kárpit, nyöszörgős műszerfal, de nem drága autó!
Összefoglalva szerethető jószág, van sok jó tulajdonsága is, hatalmas csomagtér, elfogadható fogyasztás, és autópályázni is lehet vele!Engem eddig nem hagyott ott sehol, azér ezt a pár bosszantó apróságot leszámítva megbízható! Akinek nincsenek extra igényei, annak jó barátja lesz, én lassan kinőttem!
Természetesen felmerültek más költségek is, ami kopó alkatrészekből tevődik össze, vezérlés, féktárcsák, betétek, fékpofák, ékszíj, levegőszűrő, gyertyák stb.. ilyesmi. Ezek viszonylag olcsók, leszámítva a vezérlés szettet, az ebbe a típusba húzósabb!
Hibalista
- Lengőkar szilent, hátsó fékmunkahenger, féltengely gumiharang, ajtózár mikrokapcsoló, bal első rugó, csomagtér teleszkóp, csomagtér vezetékköteg, ablakmosó gumicső, féklámpa kapcsoló, hátsó kerékcsapágy
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 69000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ibiza CLX | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |