A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 Ref Cool 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Fránya futómű (?)

Szöveges ítélet

Ibizát akatunk, Cordoba lett belőle. Minimális árkülönbség volt a két típus között, de az óriási csomitartó nagy előny!
85.000 km után csak egy bajom van az autóval és az a futómű nem magyar utakra valósága. Ráz, felüt és a kemény műanyag belső 3 éves korától elkezdett nyöszörögni. Nem csoda, mivel útjaink állapota általánosságban mondhatóan: lesújtó.
Egyébként csak olajcsere és a kötelező egyéb szervízek voltak, különösebb hibajelenség semmi.
A motor ereje kevéske, de az alkalom adtán mért 5,8-as fogyi ennek is köszönhető. Átlagban 6,3 liter benzinnel beéri (főleg lakott területen kívül és pályán használom).
Összességében jó autó, szép autó, de legközelebb már nem ilyet veszek majd - talán Japánt.
---------------------------------------------------------
Update1: 2009.01.16.; 105 000 km
90 000 km-nél megvolt a teljes vezérlés cseréje (Gates minőségű cuccost vettem, 50 eFt volt) és rákerült egy fogyasztáscsökkentő mágnes is a motortérben lévő benzinvezetékre. A fogyit így nem tudom 6 fölé vinni, mostanság jellemzően 5,4-5,6 l/100 km.
Az elmúlt időszakban nem jelentkezett semmiféle (kop-kop) hiba, átment szépen a műszaki vizsgán. Gondolkodtam az autó lecserélésén, de mivel hibamentesen üzemel, végül is letettem róla.
---------------------------------------------------------
Update2: 2009.11.15.; 130 000 km
Az alábbi alkatrészeket cseréltettem, mivel eljött az idő:
- Első fékbetétek (130 ekm-t bírtak!)
- Első féktárcsa (még bírta volna pár 10 ekm-t, de kidobattam)
- Gyertyák (Platináról visszaváltottam hagyományosra (NGK), ezzel kicsit hangosabb a motor)
- Első felfüggesztés gumiszintjei (immár harmadjára, de most komfortos az autó nagyon)
---------------------------------------------------------
Update3: 2011.04.02.; 165 000 km
Még mindig komolyabb hiba nélkül rójuk a km-eket! 147.000 km-nél bekerült az autóba egy LandiRenzo gázszett. A vegyes fogyi 7 l/100 km LPG-ből, pályán 0,5-1 literrel többet kér.
Cseréltettem rajta néhány dolgot:
- gyergyák (NGK 3 pólusú)
- jobb első tompított foglalat (meg volt olvadva és kontakthibássá vált)
- hátsó ajtó kábelkötege, mert el volt törve néhány vezeték
- olajdekni-tömítés
- és mérettem komressziót: 1., 3., 4. henger: 1:11; 2. henger: 1:10 --- ezek jó értékek, a gáz még nem ette meg a szelepeket, sem a hengerfejtömítést...
---------------------------------------------------------
Update4: 2012.01.31.; 192 000 km
A gázautózás nagyon megy, már 45.000 km-t futott LPG-vel. Hiba nélkül! 180 ezernél előírás szerint teljes vezérléscsere történt (szíjak, görgők, vízpumpa + generátor ékszíj). 15-20 ezrenként kap 10w40-es olajat, a közel 200 ezer km alatt sosem volt mérhető olajfogyás.
Cserélni kellett a két belső kormányösszekötőt (20 eFt), és a bal oldali gumiharangot a féltengelynél.
Továbbra is nagyon elégedett vagyok az autóval, alacsony ktg.-ből, kevés javítással fenntartható. Az pedig, hogy gázzal megyek, külön öröm, látván a 420 Ft-os benzinárat (LPG: 230 Ft).

A verda szépen gyűjti a km-eket, különösebb hibák nélkül. Szeretném, hogy legalább 300.000 km-t elfusson a kezem alatt.

E-mailem: hhely@freemail.hu

Hibalista

- Évente egy izzócsere; a kesztyűtartó fedele (ezt még garban cserélték); a hátsó csomitartó nyitógombja többször is (ezt egy félmegoldással sikerült megcsinálni 5 eFt-ért kb. 4. alkalomra); - Kb. 123 000 km-nél megtorpant az autó, de nem volt hiba a sz.gépben, így nem tudni miért. Gyertyacsere esedékes volt, így az megtörtént, ill. a pill. szelepet kellett tisztítani. A probléma ezzel örökre eltűnt... semmi egyéb, nagyon megbízható az autó! Szinte csak a kopó alkatrészek cseréjére kell költeni.

Ide hordtam szervizbe

Seat Ricskó Pécs Ott vettem az autót, eleinte nagyon kedvező áron szervízeltek, aztán a 60.000-resnél kicsit átvágva éreztem magam a 3300 Ft/l áron adott olajjal... Azóta is odajárok, de már én viszem az olajat és az alkatrészeket. Egyébként közvetlenek, nagyon segítőkészek és az autó mellett lehettem minden egyes javításkor. 2012. jan.: a cég sajna már nincs!

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Pécsi AutóklinikaKorrektek, gyorsak, jó áron dolgoznak. Ajánlom a VW csoportos kollégáknak!

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 192000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Még nem tudom, de SEAT párti vagyok...
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)