Citrom ízű banán
Szöveges ítélet
Nem sportautóként vásároltam, nem akarok szántani vele, de az az igazság, hogy lusta mint a dög. 3000 ford.szám fölött éledezik, de nyögvenyelősen. 18000 km-nél fedeztem fel, hogy hidegindításkor kerepel, majd melegedésre megszűnik. Gondoltam hidrotőke. Bevittem a szervízbe, mit ad az ég gyári hibás duggattyúk= csere, újrajáratás. A hengerfejet állítólag nem bántotta. Most 24 000-nél tart, eddig nincs gondja. A beltér kicsi, az ülések kényelmetlenek hosszútávon, a műanyag borítás nyekereg, a futómű baromi kemény. Ja persze feszített, de úgy is fogalmazhatunk hogy szr! Egyedül a nagy csomagtér és a formatervezés ami jónak mondható. Máig nem értem miért vettem meg. Előző autóm egy kis csoda volt ehhez képest.
Hibalista
- Sor dugattyúcsere!
Ide hordtam szervizbe
Seat Márkaszervíz, Eger
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | KA 1.3 | Következő autója? | Toyota Corolla |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
