A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.4 75le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Céges igavonó

Szöveges ítélet

Úgynevezett kulcsos autóként kezdte pályafutását a cégnél a kisautó, majd hozzám került használatra. Szeretem az autókat, de vele eltartott egy darabig, mire megkedveltem. Saját magam nem vennék ilyen autót, de így használva megbarátkozik vele az ember.

A kocsi kintről kicsit kopottas, és ez bent sincs másképp, de a tartóssággal nincsen baj. Lassan a 140ezret karcoljuk, de amennyire tudom, nem sok gond volt a géppel. Mikor hozzám került, akkor már egy ideje állt előtte, így egy kicsit szoknia kellet a járást. Egy-két nap használat után a sárga motorhiba-visszajelző (vagy mi a szösz) elkezdett világítani és makacsul tartotta is magát, természetesen csak az első szervízlátogatásig...Amúgy hibát nem produkált. Mostanában hallható a benzinpumpa morgása, lehet, hogy cserés lesz.

A motor egy kicsit vérszegény, főleg a saját D4D Corollám után, de azért okosan, időben kapcsolva lehet vele rendesen közlekedni. A titok a sokak által említett 3000 fordulat felett van. Sőt, inkább 3500...A fogyival semmi gond, nálam olyan 5,9-6,5 között eszik, mondjuk főleg országúton (110-120 között, upsz :-)) Pályán ritkán járok, így az ottani zaj annyira nem zavar, de ez amúgy nem egy csendes autó, nagyobb tempónál főleg a motorzaj domináns. Olajfogyasztás ilyen futás után sincs, ami azért meglepő, mert a cégnél, más munkatárs által használt ugyanilyen gép ette szépen az olajat, mondjuk az sokat ment pályán.

A futómű elég zötyögős, mondjuk én a guminyomást a gyári max érték közelébe szoktam belőni spórcélzattal, de lejjeb engedve is gerincen csap néha. Rossz úton pedig sokszor a lengéscsillapítók sokallnak be. (elpattogó ívbelső kerék...)

Az automata ajtónyitó szokott néha vacakolni a kocsiban, kulcskihúzásra zárva marad az ajtó, majd 5 és 50 mp közötti idő után nyit, villany fel. Különösebben nem zavar, de addig nem lehet távirányítóval zárni a kocsit, amíg ő előtte nem nyitotta ki. Buta hiba.

Hibalista

- Mostanában hallható a benzinpumpa morgása, lehet, hogy cserés lesz.
-
- Az automata ajtónyitó szokott néha vacakolni a kocsiban, kulcskihúzásra zárva marad az ajtó, majd 5 és 50 mp közötti idő után nyit, villany fel. Különösebben nem zavar, de addig nem lehet távirányítóval zárni a kocsit, amíg ő előtte nem nyitotta ki. Buta hiba.
-

Ide hordtam szervizbe

Porsche Szeged
cég fizeti, de kicsit sem olcsó szervíz. Én meggondolnám, hogy garanciaidő után oda vigyem-e. Amúgy normálisak, amit kell elmagyaráznak, időre végeznek a munkával. Mondjuk hordunk is hozzájuk jónéhány autót.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Corolla Következő autója? Mondeo ST220 :-)
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)