Céges igavonó
Szöveges ítélet
Úgynevezett kulcsos autóként kezdte pályafutását a cégnél a kisautó, majd hozzám került használatra. Szeretem az autókat, de vele eltartott egy darabig, mire megkedveltem. Saját magam nem vennék ilyen autót, de így használva megbarátkozik vele az ember.
A kocsi kintről kicsit kopottas, és ez bent sincs másképp, de a tartóssággal nincsen baj. Lassan a 140ezret karcoljuk, de amennyire tudom, nem sok gond volt a géppel. Mikor hozzám került, akkor már egy ideje állt előtte, így egy kicsit szoknia kellet a járást. Egy-két nap használat után a sárga motorhiba-visszajelző (vagy mi a szösz) elkezdett világítani és makacsul tartotta is magát, természetesen csak az első szervízlátogatásig...Amúgy hibát nem produkált. Mostanában hallható a benzinpumpa morgása, lehet, hogy cserés lesz.
A motor egy kicsit vérszegény, főleg a saját D4D Corollám után, de azért okosan, időben kapcsolva lehet vele rendesen közlekedni. A titok a sokak által említett 3000 fordulat felett van. Sőt, inkább 3500...A fogyival semmi gond, nálam olyan 5,9-6,5 között eszik, mondjuk főleg országúton (110-120 között, upsz :-)) Pályán ritkán járok, így az ottani zaj annyira nem zavar, de ez amúgy nem egy csendes autó, nagyobb tempónál főleg a motorzaj domináns. Olajfogyasztás ilyen futás után sincs, ami azért meglepő, mert a cégnél, más munkatárs által használt ugyanilyen gép ette szépen az olajat, mondjuk az sokat ment pályán.
A futómű elég zötyögős, mondjuk én a guminyomást a gyári max érték közelébe szoktam belőni spórcélzattal, de lejjeb engedve is gerincen csap néha. Rossz úton pedig sokszor a lengéscsillapítók sokallnak be. (elpattogó ívbelső kerék...)
Az automata ajtónyitó szokott néha vacakolni a kocsiban, kulcskihúzásra zárva marad az ajtó, majd 5 és 50 mp közötti idő után nyit, villany fel. Különösebben nem zavar, de addig nem lehet távirányítóval zárni a kocsit, amíg ő előtte nem nyitotta ki. Buta hiba.
Hibalista
- Mostanában hallható a benzinpumpa morgása, lehet, hogy cserés lesz.
-
- Az automata ajtónyitó szokott néha vacakolni a kocsiban, kulcskihúzásra zárva marad az ajtó, majd 5 és 50 mp közötti idő után nyit, villany fel. Különösebben nem zavar, de addig nem lehet távirányítóval zárni a kocsit, amíg ő előtte nem nyitotta ki. Buta hiba.
-
Ide hordtam szervizbe
Porsche Szeged
cég fizeti, de kicsit sem olcsó szervíz. Én meggondolnám, hogy garanciaidő után oda vigyem-e. Amúgy normálisak, amit kell elmagyaráznak, időre végeznek a munkával. Mondjuk hordunk is hozzájuk jónéhány autót.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Corolla | Következő autója? | Mondeo ST220 :-) |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.9/10) |
