A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (2002)

Cordoba 1.6i SPORTLINE  

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Az Autó-illik rá...

Szöveges ítélet

A Seat márka nem újdonság már nálam.Korábban hajtottam már egy kistestvérét,egy Arosa-t is.Azzal sem volt semmi bajom.
Ezt a Cordobát egy éve használom.Egy négyéves(!) Suzuki Swiftet hagytam a ke
reskedőnél miatta,pedig ez dupla annyi idős.
A Swiftről csak annyit,hogy nagyon nagy csalódás volt nekem!Erőtlen,bár papíron 92 lovas volt és nagy fogyasztású.Emelkedőkön egy istencsapás volt,csomagtartó zéró...Alig egy év után csereérett lett!
Így került hozzám a Cordoba a maga 8 évével 1.6-75 lovával,digit.klímás kivitelben.Szerelem volt első látásra!
A menetteljesítménye DÍCSÉRETES!Tartós emelkedőket 4.vagy 5.sebességben eszi,a legkisebb gázadásra is reagál.Rendkívül nyomatékos,ami azt érezteti,mintha egy nagyobb motorja lenne.Fogyasztása,vegyesben 7 liter,autópályán már sikerült az 5.6 l.is!(Folyamatos 130 km/h,2 személy,csomagtartó megpakolva)Városban viszont zabagép-nem szereti a cammogást.
Nem vagyok autógyilkos típus,a kocsit nem tárgyként kezelem és ez meg is látszik rajta,amit meg is hálál.
Természetesen lehet vele állat módján hajtani,de ilyenkor ne várj tőle alacsony fogyasztást,viszont cserébe olyan lesz mint egy kismozdony.Lámpás elindulásnál csak a nagymotoros autócsodák az ellenfelek.
Gyenge pontja nálam az infocenter,vagy klímakijelzőnél van.Ez a Seat leggyengébb pontja.Ez ugyanis a kor előre haladtával elhalványul,kiég,s egyéb hülyeségek jelentkeznek.Amire még figyelni kell a kuplungbowden folyamatos,ált.2-3 hetes kenése.
Mikor megvettem nekem egy kuplungszett cserével kellett indítani,melyet valószinüleg az előző gazdájának köszönhetek.Az autó nagyon megbízható,csupán egyszer állt meg a feszültségszabályzó hibája miatt.Azóta csak a kötelező dolgokat(olajak-szűrők)cserélem.
Zárszóként:csak ajánlani tudom meleg szívvel!Csekély a meghibásodása és viszonylag olcsó az alkatrész hozzá.Menetdinamizmusa kiváló,fogyasztása,a méretéhez és korához képest rendben van.

Hibalista

- Megvétel után rögtön kuplung szett és kuplung bowden, - feszültségszabályzó, - termosztát, - hőgomba, - általános cserélendő alkatrészek -

Ide hordtam szervizbe

Ált.iskolai osztálytársam.Autószerelőnek tanult.Egyszerűen nem ismer lehetetlent,egy profi varázsló!!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Seres Ferenc autószerelő mester,Kecskemét. Örök hálám neki,nagyon profi szakember!Csak ajánlani tudom!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1.3 GS Következő autója? Nincs tervben! A Cordoba marad!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 2002 (2002)

További ítéletek (152 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)