Az átok
Szöveges ítélet
Az autót öt éve vettem egy debreceni autókereskedésben. Beleszerettem mert megfogott az alakja.Nem kellett volna mert karambolos volt de szépen elhallgatták.Szerintem egy szép testbe bújtatott hárpia.
Sajnos az első szervíz tapasztalatom után kiderült hogy az autószerelők többsége sík hülye az elektronikához és csak ahhoz értenek hogy rádugják a kábelt az autóra és kiolvassák ami egyértelmű és mindent kicseréljenek rajta amit nem kell.
Nem voltak képesek rájönni hogy megadta magát a trafó ,pedig szemmel látható jelei is voltak ,de rutinosan rávágta hogy szerinte gyújtókábel baja van és szigetelés gyanánt tett rá egy gumi slag darabot.Ez a tuti megoldás.Oda se mentem többet.Megoldottam egy bontott trafóval és egy kábelsor cserével. 15 ezer ft.
Rá egy hétre menet közben bedöglött a generátor ,közel volt egy barátom bontója és tettünk bele egyet.Megint 15ezer .
Közben folyamatosan bajom volt az olajnyomás lámpával.Sikerült orvosolni egy olajcserével és kiderült hogy az előző tulaj nem fordított nagy figyelmet erre mert tele volt a használt olaj olajsárral,de ezzel még nem volt vége ...
Egy héten belül mindkét lambdaszonda megadta magát.De hogy izgalmasabb legyen az első javítása után két nappal a másik is.Van ilyen.Csak egy kicsit kezdett már sok lenni.
Az abs jeladó folyamatosan rossz hiába cseréltem ki a hibásat .A legkisebb esőtől is azonnal kapom a visszajelzést.
Aztán jött megint az olajvisszajelző lámpa.Kiderül hogy a fent említett olajcsere hiánya miatt elkopott a vezérműtengely.Az új kerül annyiba mint egy bontott komplett hengerfej.Felújítást meg nem vállalták a gépműhelyek.Nem érdekelt hogy hogyan de működőképes autót akartam.Még bíztam benne.Sajnos.
Megcsinálták .110000 ft. Másnap annyi az akksinak. 15000 ft
De a kaput az tette be hogy a nagy szervíz és a műszaki vizsga után két héttel megint kaptam a motordiagnosztikai lámpát.Akkor azt mondtam hogy viszlát.
Soha többé Seat!!!!
Elektronikailag egy kalap .....!Motorikusan oké lenne csak az előző tulajt tudnám megfojtani.Kényelmes megy mint a golyó csak én pont belenyúltam a legrosszabba.
De minden autó olyan ahogyan karbantartják.
De akkor se kellene.
Vagy én vagy a kocsi elvolt átkozva!!!!!!
Hibalista
- Hengerfej csere a vezérmű tengely kopása miatt. - Lambdaszonda.Mindkettő. - Gyújtótrafó . - Generátor. - Abs jeladó. -
Ide hordtam szervizbe
Mindig máshova vittem mert egyik se értett hozzá csak a laptopot bámulták és okoskodtak.Mindent azonnal cserélni akartak de hogy a végére járjanak hogy mi miért van az már nem megy!!!!!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | Clio |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
