Spanyol Szélvész
Szöveges ítélet
Rossz tulajdonsága durván 30000km-enként kuplungbovden (3-5eFt) csere, szerintem tipushiba, mert nem a bovden szakadt hanem az azt tartó fröcssöntött fém kaki tört el mindig de ezt csak a bovdennel lehet kicserélni.
Ajtónyitáskor a bels? világítást kapcsoló gomb gumi borítása olyan rossz helyen van, hogy 10 beülésb?l 8-szor eltünik. Amit persze cserélni kell mert, ha nem akkor a kapcsoló kikezdi az ajtófényezést.
Egyszer valami bizosíték rendetlenkedett és volt hogy kanyarban leált a szervó ez elég kellemetlen volt, mert majdnem oszlopot találtam, de ezt fillérekb?l megoldottuk.
Az autó kategóriájában akkoriban szerintem motorikusan a legüt?sebb volt Astrák rettegjetek :) pedig csak 1,4 60LE volt. Hajtottam szegényt rendesen a torka már véres volt.
Szerintem a spanyol vér? kis gépezet az egyik legkedvesebb autó volt az életemben. 120000km-t tettünk bele és még ma is menne, ha nem törtem volna totalcar-ra :(.
Hibalista
- kuplung bovden kb. 30000km-ként max 5000Ft
- hátsó ajtónál bels?világítás kapcsoló gomb gumi bevonata Kb.:500Ft
- Jobb elejét törtem lökhárító javítás, jobb sárvéd? csere motorháztet? javítás, jobb hátsó ajtó horpadás kijavítása terészetesen casco nélkül :) 70000Ft-ba került. Ez 4 éve történt, de szerintem akkor is korrekt volt. Ez az AUTO FORD-nál min. 300000Ft lett volna szerintem.
Ide hordtam szervizbe
Budapest, XX. ker Határ út SEAT PeNem. teljese meg voltunk velük elégedve. Normális áron, precíz munkát végeztek nekünk legalábis.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ford Focus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
