A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (1993-2002)

Cordoba 1.9 TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Mint a kámfor...

Szöveges ítélet

Cégautó volt. Az els? két évben a f?nököm használta, tett bele hetvenezret, aztán én örököltem meg további két évre. Gyakorlatilag heti rendszerességgel utaztam vele Sopron-Budapest viszonylatban. Szerettem ezt a kocsit, pedig az olasz szekerekért dobog a szívem.

Az utastér helykínálata nem igazán pazar. Ne feledkezzünk meg róla, gyakorlatilag egy hátizsákos Ibizáról beszélünk. Jómagam 181 cm vagyok, és nem szoktam terpeszkedni a kocsiban, de mögém már 170 cm fölött nem volt szerencsés beülni. A csomagtartó viszont eszméletelen nagy, noha a nyílás nekem sz?knek t?nt. Jópofa dolog, hogy a csomagtér nyitásakor a termetes S bet?t kell megmarkolni és úgy lehet nyitni.
A vezet? pozíciója szerintem kielégíti az átlagos igényeket, minden a helyén, németes rend, és kemény tömés? ülések. Éjszaka nagyon látványos a m?szerfal, minden vörösben pompázik, nekem bejött, ellentétben a Transporter disco kék m?szerfalával.
A középkonzolon található központi kijelz?n megjelen?, és megjeleníthet? adatokban azonban szerintem senki ne bízzon nagyon. A küls? h?mérsékletet eszméletlenül pontatlanul mérte mindíg, több mint 10 C-os eltérést is tapasztaltam. Ennek az egységnek a kezelhet?sége amúgy is hagy kívánni valót maga után, elvonja a figyelmet az útról, és inkább csak látványos mint hasznos.
Az 1.9 TDI motorról csak jókat tudok mondani. Ez egy 90 LE egység volt. Nagyon ment. Igen nyomatékos, és gazdaságos. Mivel cégautó volt, nem foglalkoztatott a fogyasztás, és csak azért nem vettem el a gázt, hogy kevesebb legyen az üzemanyag költség. Az autópályán rendszeresen 170-180-al autóztam, a 190-et is tudta, de akkor már a stabilitás nem volt az igazi, különösen ha fékezni kellett. Ilyen tempónál sem evett többet 7.3-7.5-nél. Meg lehetett vele viccelni nagyobb, régi vágású dízel autókat. Mivel csak egy pici, alig látható TDI felirat diszelgett a hátulján, ha valakit utolértem, a tükörben nem tudta megkülönböztetni a nagyszámban futó 1.4 stella kivitelt?l. Szóval 2.5 TD Audi 100-asok, 524 td BMW-k néha nem értették mi a pálya...
Rekordom az Osztyopenkótól, a Sopron tábláig 1 óra 25 perc. Ez 210 km. Éjaszaka. Gy?rig autópálya, majd 89 km autóút.
Szóval ment mint a barom.
Ami nem tetszett, de ez igazán csak kukacoskodás, hogy ha a tank nem volt teletankolva, és nem szólt a rádió, városi közlekedés során tisztán lehetett hallani ahogy a gázolaj ide -oda csapódik a tankban.


Hibalista

- Semmi! Csak a kötelez? szervizek!

Ide hordtam szervizbe

Seat Walter Kft.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Ugyanoda.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Cordoba 1.4 Céges Következő autója? Skoda Fabia classic 1.2 64 LE Cégautó az is.
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 1993

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)