Lusta, de megbízható családi szolga
Szöveges ítélet
A néhány kisebb hibát leszámítva nincs gond az autóval. Egy igen bosszantó hibája volt eddig, ami gond lett volna, ha nem a szerelőtől 1 km-re történik. Elszakadt a kuplung bowden. Ez egyébként széria hiba. Amit újat raktam bele, valószínűleg az is el fog, pedig gyári. Az a vége, amit a kupung pedálba kell beakasztani (egy T elágazó) alumíniumból van, acél helyett, és ez egyszerűen eltörik. Sajna mindegyik bowden ilyen.
Eddig 60000 km-t tettem meg az autóval az elmúlt 2 évben, nagyrészt úttalan utakon, gidres gödrös vidéki, és talán még rosszabb városi körülmények között. A futómű -dacára a számtalan 80-100 -al vett tankcsapdának remekül bírja, az autó napi 10-12 órát autózva is nagyon kényelmes, semmi hátfájás, vagy indokolatlan fáradság. A mérethez képest jól fekszi az utat.
A gyengécske 60l-s motor alig mászik fel a nagyobb dombokra, és nagyon terhelni sem érdemes, de egy- két fővel csomagokkal simán tartja a 150-160-as tempót sík úton. Cserébe full légkondival hosszabb távon akár 5,5l benzinnel is beéri. A karosszéria nem szélérzékeny.
Az árához, és felszereltségéhez képest nagyon jó vétel volt. Én vagy fél évig keresgéltem autót, számtalan kereskedést végignéztem, de nem találtam olyat, aminek jobb ár-érték aránya lenne ennél. Ráadásul a fentartási költségei is teljesen elfogadhatóak. Ha ugyanennyit szánnék autóra, akkor most is ugyanezt venném.
Hibalista
- külső hőmérséklet érzékelő
- központi zár (széria hiba)
- biztosíték panel (széria hiba)
- elektromos ablakemelő (széria hiba)
- első gömbfejek lengőkar csuklók csere
- kuplung bowden szakadás (széria hiba)
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 30000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | BX | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
