A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (1993-2002)

Cordoba SDi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha de takarekos nemetspanyol

Szöveges ítélet

Jo darabig filoztam, hogy megirjam-e, lehet kicsit korai, de ugy erzem "belaktam" az automat es megosztom a tapasztalatokat.

En is csak olyan vagyok, mint mindenki: szep autot szerettem volna, nevetsegesen kis fogyasztassal, tiszta kivül-belül, olyat, amivel el lehet menni mondjuk munka interview-ra, ugy, hogy nem röhögnek ki.

Ausztriaban elek, de magyar allampolgar vagyok igy lehet osztrak es magyar rendszamos kocsim. Nem volt kerdes, hogy Ausztriaban veszek autot. Interneten keresek mindig függöen attol, hogy hol elek az adott orszagnak megfelelöen a legnagyobb website-on. Ez itt az Autoscout24. Habar az apam autoalkatresz kereskedö volt, igy a fel eletem alkatreszek es bontott autok között telt, megis inkabb a megerzeseimre hallgatok. Soha nem basztam meg ra.

Az elsö blikkre kiszurtam. Nem volt közel (Burgenlandban lakom, a kocsi Niederösterrech-ben volt lerakva. Egy rahedli kep volt fent igy nagyjabol fel tudtam merni, hogy ezert erdemes elindulni. Mar a kepek alapjan ugy tünt, hogy jo allasu auto. Elmentem megnezni. Kisse poros volt belül, de nem lelakott, igazsag szerint nagyon tetszett. 2 tulaja volt 14 evig egy nö, aztan egy evig egy fazon. Lattam az elözö evek müszakijaibol, hogy itt-ott kikezdte a rozsda, cseres a hatso kip.dob, meg valszeg a fekek. 1650 euroert megvettem. Ez kb egy havi fizetesem. Nem vacakoltam, elhoztam. Azonnal haza es beküldtem a Janikahoz teljes atvizsgalasra. Földik vagyunk es ismerjük egymast srac korunk ota, igy egy kisse rosszul esett, hogy az osztrak rendszam miatt eleg vastagon fogott a cerka... Mindegy. Semmi különös gondja a kocsnak nem volt. Fekek, fek betetek, kopo cuccok szorultak cserere, plusz olaj es az összes szürök. A klima nem megy, azt meg at kell nezetni, mert fullra feltöltettem es a hiba valahol mashol van. Teli gumikkal adtak, igy kellett neznem nyari gummat. Egy 146-os Alfam volt elötte, arrol megmaradt 4 tip-top allapotu nyari gumi, de fiat felnin. Miutan konzultaltam a gumidokival, letettem arrol, hogy raeröszakoljuk a fiat felnit a Seat-ra, de egy regebbi BMW felni siman ramegy. Vettem a bontoban 4 BMW lemezfelnit es most azzal autozok. A gumis szerint is total passzol ra.

A jobb eleje törve volt, de valami enyhe karambol lehetett, mert megneztem felemelve es igazan semmi sem karosodott.

Amit szeretek benne: a nevetsegesen alacsony fogyasztas. 4.2 amivel jarkalok es itt a diesel olcsobb, mint a benya es egy ipari kuton tankolok 1.29 per liter. Szep formaju auto. Tetszik. Minden extra benne van, amit az ember elvar: szervo, e. ablakemelö, cd magno, szinezett üveg stb

Amit nem szeretek: a belsö terben felhasznalt müanyagok az igenytelenseg legalja. Kemeny, olcso, slaggal lemoshato. Az ülespozicio. Vagy a labmnak kenyelmes, vagy a kezemnek. Szerintem csimpanzokra terveztek. A müszerek megvilagitasa. A front megvilagitas a 240-es Volvomban volt aktualis, 20 evvel korabban.

Konkuzio: szeretem. A mai napig tetszik a formaja. 1100 km/teli tank. Megy. Nem gyorsan, de nem is varom el ettöl a kocsitol. 6 evig volt elötte benzines Alfam, ami ugy gyorsult, ahogy nyomtam a gazt, ez nem. Emelkedönek vissza kell gangolni rendesen. Egy tonna penz all rendelkezesre, de nem cserelem le. Addig marad, amig atmegy a müszakin. Utana szerintem anyamnak adom, ugyanilyen Ibiza-ja van, sokkal szarabbul felszerlt. Ezek a Volkswagen szivo dieselek a vilagbol kimennek szereles nelkül.

Update: Mar tul vagyunk 10k km-en es semmi gondja. Amikor bejött a meleg idö, aktualissa valt a klima javitasa. 1 relé adta meg magat, par ezer ft-ert rendbe lett rakva. Vannak meg parajelensegek: a vilagitas kontrollampa hol eg, hol nem, meg a fütesszabalyzo panel vilagitas is neha elmegy, de ezek engem egy percig sem erdekelnek.

Hibalista

- Hatso kip.dob, j.e. gömbcsuklo, hatso es elsö fekek.

Ide hordtam szervizbe

ifj Toth "Janika" Szantod

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1999
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 109000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? 146 1.6 TS Következő autója? nemtudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 1993

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)