Jó gazdának hálás az inasa!
Szöveges ítélet
Hát hol is kezdjem? 2002-et írtunk fiatal voltam és egy spéci 2107-em volt, de váltani szerettem volna. Mindenképpen vw-t akartam, az összes haverom vw őrült volt, de ma már 1 cseppet sem bánom, hogy a cordobát választottam. Egy volt iskolatársam ajánlotta a figyelmembe, aki egy Seat kereskedésben dolgozott. Az autót o km-es korától ott szervizelték teljesen patika állapotban volt. 60000 km-el hoztam el, persze mindenki lehurrogott, -hogy tudtam 1 ilyen sz..t megvenni, a gatyámat ráköltöm majd stb stb....- persze az ő III golfjuk, ventójuk már rég az enyészeté. Az autó SE 1.4 8v gyöngyház-lila semmi extra (el-ablak, klíma...) kevesebb dolog romlik majd el gondoltam.( nem ismertem még az autót)
A beltér a kényelem a lada után nagyon jó volt még úgy is ,hogy alap autó, a lengéscsillapítókat azonban feszesebbre cseréltem, mert a gyárival olyan volt mintha hajóban ültem volna, és kapott 15" kerekeket meg egy sport dobot.Ez 2002-ben a vásárlás után 1-2 héttel.
100000km:az elmúlt 40000 km-t minden zokszó nélkül tűrte de tényleg!!!
még én is csodálkoztam. Kapott egy ibiza cupra ülés szettet a kényelem érdekében valamint gyári bontott el ablakokat előre. 15-ös kerékkel vegyes használatban 6.5-7 liter a fogyasztása, a hajtás nagyon jó elosztású, akár 5-be rakva 40km/h sebességgel minden erőlködés nélkül autózhatunk a városban. A vége 170-175 km/h között van, de nem szereti ezt a sebességet és nem is erre tervezték. Apróbb bosszúságok azért akadnak télen befagyó ajtózár, hátsó izzók kiégnek.
Alkatrész ellátása nagyon jó és megfizethető.
2006-ot írunk és 2000000 km-t mutat az óra. Teljesen megismertem az autót és még mindig szeretem, habár történtek meghibásodások vagy inkább bosszúságok (ez helyesebb). Volt egy váltótartó bak törésem 3800Ft, hátsó kerékagy csapágy (nem bírja a nagy kereket) 4800Ft, elszállt a termosztát 2600Ft, olajlehúzó gyűrű törés (nem tudjuk mitől talán anyaghiba) gyűrűkészlet, tömítések, síkolás 34000Ft ezek azért baráti árak. Ezen hibáktól eltekintve megy és megy és megy...a futóműben még a gyári szilentek, és nem zörögnek a belső műanyag elemek sem hihetetlen de ez egy nagyon jó kis autó. Sok vw irigykedhetne.
2009-et írunk 290000km-nél járunk. Hibák: generátor csapágy, szervoszivattyú csapágy, mindkettő alkatrész húzós áron kapható(gyári) mivel szerkezetileg működtek csapágy cserével orvosoltam a hibákat. Kormánykapcsoló csere is volt az indexkar egyszerűen elfüstölt 12000ft a gyári, hátsó sárvédőív belsején megjelent a rozsda ez annak tudható be, hogy a dobbetét alá bekerülő dzsuvát nem mostam ki. Más említésre méltó hibái nem voltak.
A kötelező szervizeket én végzem egy autószerelő barátomnál és mindenből gyári minőségűt veszek, ez meg is látszik az autón. Jó gazdának hálás az inasa.
Hibalista
- váltótartó bak, - ajtózár befagyás, - gyűrűtörés, - generátorcsapágy, - szervoszívattyú csapágy, - termosztát,
Ide hordtam szervizbe
NUGÁT SE értik a dolgukat
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 240000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | ugyanezt 0 km-en |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
