igy lesz valaki márkafüggő
Szöveges ítélet
nem gondoltam volna,hogy ennyire megszeretem,de ez a megbizhatósága miatt történt.tiz év napi együttlét alatt igazán kiismeri a másikat az ember és eldönti,hogy tudom-e szeretni vagy mehet a fenébe.először amikor hozzám került,nem volt semmi szivdobbanás,beültem és mentem.amugy ezt kellett tennem az elkövetkező sok évben is mert semmi kellemetlenséget nem okozott.az olajcsere nálam perverzió mert különösen figyelek és ebben nem ismerek tréfát.ugy látszik az autó is ezen a véleményen van mert több mint 170ezer km után is (ha van ilyen szó az autókkal kapcsolatban)tökéletesen muzsikál hamis hangok nélkül.ezen túl amikor az ikertesőját mindenki félti mert a lopási lista elején feszit(vW)akkor én nyugodt vagyok.gyertyacsere is meglepetés volt,mert pontosan a kétszerese volt a gyertyába a gyári kivánatosnál.nulla probléma de ugy vettem észre,hogy már talán nem egy pöccre indult.a gyári aku először 6évesen lett cserélve pontositom 6 telet garázs nélkül simán kibirt.a hátső lengéscsillapitók pedig olajosról gázosra azért lettek cserélve de ez is 9 éves korában mert rendszeresen 300kiló vagy efölötti sulyt szállitottam agyag formájában a munkámhoz szükséges volt.a fogyasztása rendkivül meggyőző és nem is szivesen szólalok meg ebben a témában ha kérdezik,mert nem nagyon hiszik el.de enm tartozom azok közé akik bemondanak egy km/l számot csak azt felejtik el hozzá tenni,hogy ja persze de ez 70km-re.....
sokszor megtettem az olasz-magyar távot ennek is 1200km-es részét és nem kellett különösen felkésziteni az autót ehhez.a többi külföldi ut során is nyugodtan mentem-jöttem,tudtam nem fog megtréfálni.igy lassan kialakult a szerelem annak ellenére,hogy az elején semmi érzelem.ebben a kategóriában ilyen áron tökéletesen megbizható és nem világcsúfja autóm van,senkit nem akarok rábeszélni,de kiváló társ.persze nem egy izgalmas szerető de egy végtelenül strapabiró kis étvágyú küllemében kellemes belső tere kényelmes jó autó.még a "mezitlábas"tipúsai is,amik nem rendelkeznek sem elektromos ablakkal,klimával stb.arról nem is beszélve,hogy nincs túlelektronikázva igy maga az orgazmus.hát igy alakul ki a függőség lassan lassan a szerelem és nyugodtan rábizom az életem.már csak arra várok mikor törvényesitjük a kapcsolatunkat?a következő autóm a kisebb változata az ibiza lesz,remélem tartós együttélés lesz belőle,bár kissebb csinosabb-de csak nem csapodár megbizhatatlan utcalány az sem.
Hibalista
- kipufogó rendszer korrozió miatt,lengéscsillapitó az extra terhelés miatt egyszer a kuplung bowden elszakadt
Ide hordtam szervizbe
maszek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | mitshubishi colt 1.6 diesel | Következő autója? | ibiza |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
