Idegborzoló VW utánzat
Szöveges ítélet
Az úgy kezd?dött,hogy kb. 2000 km-nél téli guira csréltettem az új autó új gumiját, amikor a szerel? mondta, hogy folyik az olaj az els? lengéscsillapítóból. Sebaj, irány a szerviz, akkor még nem tudtam, hogy néhány nap múlva névr?l fog mindenki ismreni a szervízben, mert többet vagyok ott mint a munkafelvételes. A csere viszonylag gyorsan ment, néhány hét után azonban újra a szervízben voltam, mert a kipufogó dob és a motor közti középs? csatlakozó idom eltört és a kocsinak olyan hangja volt mint egy Vörös Csillag által gyártott traktornak. A szervízben közölték, hogy nagyon szívesen kicserélik a katalizátoros kipufogó dobbal együtt potom 200.000.- Ft-ért. Némi vita után garanciálisan kicserélték a csatlakozó idomot. Ezt kés?bb ügyes kez? SEAT-os szerel? még kétszer javította. Kb. 10.000 km-nél ki kellett cserélni a kormánszerkezet motortéri gumi véd?harangját. A szervízben villámgyorsan kikeresték milyen számú alkatrész kell, ami azonban a raktárban nem volt csak a másik típus. Sebaj, megrendelik, lehozzák és egy hét múlva mehetek is a cserére. Mentem is rendesen, ahogy kell. A megérkezett gumiharangot ripsz-ropsz be is szerelték, nem is passzolt. Rövid tanakodás után kiderült, hogy nem is a külön lehozott gumiharang passzolt, hanem ami a raktáron hegyekben áll. A szervízes nagyon megért?en közölte, hogy neki most más dolga van és a jöv? héten jöjjek vissza, akkor kicseréli. Nem tudom miért, talán mert azt mondtam hogy irgum-burgum, de még aznap kicserélték.
A történet egy valódi "neverending story", úgyhogy most már csak a legaranyosabbakat írom le:
Élve a gyanúperrel a 15000 km-es garanciális szervízt a kocsi mellett töltöttem. A végén (tudva, hogy nem cseréltek légsz?r?t) kérdeztem, hogy volt-e légsz?r? csere. Természetesen, volt az azonnali válasz. Kértem, mutassa meg az eldobott régi sz?r?t. A szerel? elt?nt, majd egy negyed óra múlva dünnyögve el?jött egy új sz?r?vel .Gyanítom eddig guberált, hogy találjon egy korábban kidobottat, nem volt szerencséje. Kénytelen kelletlen kicserélt, ami nem volt egyszer?, mert csak a csomagtartó zárját nem kellett megbontani. És láss csodát a "kicserélt" sz?r? olyan szín? volt mint Fekete Pákó hasa.
Néhány héttel kés?bb, már nem is tudom miért, de a feleségem vitte a szervízbe az autót, ahol nagyon kedvesen felajánlották, hogy ha ilyen gyakran kell ezt az autót szervízelni, akkor némi ráfizetéssel kicserélik egy újra. Erre a feleségem talán egy kissé hangosabban a kelleténél azt mondta:
" Csak nem gondolja, hogy még egyszer veszünk egy ilyen sz....rt?"...............Talán aznap nem is adtak el bel?le az ott lev?knek.
Azóta szám?ztem a kocsit cégautónak. Szegény Tibi (aki jár vele) azóta is csodálkozik, miért kék a fejem amikor hozza a szervízszámlákat utalványozni.
Hibalista
- Kipufogó középs? csatlakozó idom csere, 2 javítás
- Küls? h?mérséklet mér? csere
- Motor h?t?víz h?mérséklet mér? csere
- Els? lengéscsillapító csere (2000 km után)
- Kormányrúd küls? gumi véd?harang csere
- Kuplung bovden szakadás után csere
- Ablakemel? bels? m?anyag idom törést követ? teljes emel?szerkezet csere
- Csomagtartó elektromos zárszerkezet csere
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Punto | Következő autója? | Nissan |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
