Ezüst tenger
Szöveges ítélet
Első saját autóm volt. Sokat keresgéltem mire megtaláltam, de megérte, látszott rajta, hogy az előző gazdája is szerette és vigyázott rá. Rögtön megvétele után kapott fóliát az ablakokra és egy komolyabb zenét. Elég sokat furikáztam vele mindenfelé, elvitt nyaralni, telelni, igaz utóbbi helyre csak elvitt haza már nem hozott mert a hegy lábánál megadta magát a nagy hóesésben(gyújtótrafó). Szerencsére volt a közelben egy SEAT szervíz ahol 3 óra alatt beindították. Ami meglepett, hogy itt (Szlovákia) kávéval, üdítővel kínáltak amig várakozni kellett. Utána ment rendesen majd egy esős napon megint leállt, majd 2 óra múlva mire a szervízhez vontattuk beindult. Leellenőrízték a trafót(nyakonburították egy vödör vizzel), azt mondták minden OK, elindultam haza de a sarkon megint leállt, ergó gyujtótrafó csere, azota nem volt ilyen gond vele.
Egyik nyáron a Balatonon hétvégén egy hirtelen elindulás után egyszer csak lefulladt. Beintítottam de olyan hangja volt mint egy traktornak és egyszerre lefulladt ha nem nyomtam a gázt. Na igy mentem el haza a szerelőig, max sebesség 90km/h volt és vagy 40 szer lefulladtam vele 50 km alatt. Megoldás: vezérlés ugrott egy fogat, komplett csere, de a motornak szerencsére nem lett semmi baja.
Ezeket a kalandokat leszámítva nekem nagyon tetszett az auto, a maga 75 pacijával is lehetett dimamikusan közlekedni, igaz akkor a fogyasztása kicsit már megnőtt, nade valamit valamiért. Az egyetlen dolog ami hiányzott belőle az a klíma volt.
Amivel viszont kihúzta a gyufát az a folyamatosan felkeményedő kuplungja volt. Hiába volt cserélve a szerkezet is meg a bowden is, kb 10000km után újra kemény lett.
Mennie kellett. Riogattak vele, hogy nem lehet eladni, de nekem sikerül 1 hét alatt eladnom. Rossz érzés volt látni ahogy elmentek vele a ház elől.
Jah, és miért Ezüst tenger??
1. ezüst színű volt
2. az egyik mosás alkalmával lemostam róla a SEAT felirat T betűjét, ergó maradt a SEA
Hibalista
- -gyújtótrafó
- -katalizátor
- -vezérlés ugrott egy fogat(komplett csere 57000km-nél)
- -kuplungbowden 2X
- -kuplungszerkezet 2x
- -generátor szíj-feszítő görgő
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó Bp. 16. ker.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
maszek
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | passat 1,9pdtdi kombi |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
