A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (1993-2002)

Cordoba 1.4 MPI Stella 16V 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ezüst Stella, a tűzrőlpattanant andalúz leányka

Szöveges ítélet

Az EU előtti élet (...) utolsó napján vettem 2. tulajként a jószágot, előtte mint jó Suzuki-sofőr észre sem vettem a SEAT-okat - sem -, mint egyik más autómárkát sem az utakon, ami nem Suzuki volt... :) Teljesen véletlenül akadtam bele, nem kerestem tudatosan, lényeg volt a csere előtt, hogy keveset futott, jó állapotú autót tudjak venni, mert már elég sokat vezettem akkoriban és paráztam, hogy mi lesz, ha egyszer pl. egy 24 tonnás megpuszil engem a krumplibogárban ülve... Ezért olyan autót kerestem, aminek az elejében nem csak papír van.
Erre a gépre esett a választás, és már most lelövöm a "poént", miszerint nem csalódtam a hűséges társban egy másodpercet sem. A felszereltsége fapad (ABS és manuális légkondi NÉLKÜL) volt, de hát ezt tudtam, amikor vettem. A Suzuki után merőben más vezetési élményt adott, mindenekelőtt a "hatalmas szedán fíling" hatott rám lenyűgöző és "nem lehet vele betelni" érzéssel...! :) A hatalmas és nagyon könnyen, jól pakolható csomagtér (a Toledónak (II) közel nem annyira kihasználható a csomagtere...) nagy élmény volt számomra, csakúgy, mint az autó megbízhatósága. Nem mintha előtte a Suzuki 131e km alatt szólt volna egy rossz szót is (de hát ezt nem is várta el tőle senki a családban), de arra számítottam, hogy egy ilyen "komoly, összetett, érzékeny, precíziós műszer" :) mint a Cordoba majd fog néha köhögni. Hát nem. Az összes bajom annyi volt vele, hogy az utóbbi 2 nyári hőséget már egyszerűen képtelen voltam elviselni benne és ezért cseréltem légkondisra.
Fogyasztásról annyit, hogy amikor pl. egy oda-vissza Berlint nyomtam (4 személy, csomagtartó fullra megpakolva), akkor 8.5-es fogyasztást produkált; végig 160-170-nel mentem. Ezt leszámítva egyébként igyekeztem kímélni mindig a jószágot (lassan járj, tovább érsz...!), sokat gurult az M3-ason, itt 120-as tempóra beállva bőven-bőven 6 alatt evett. De ha rövid távokon 150 körül zavartam, akkor is képtelen voltam 6,5-6,7 felé vinni a fogyasztást.

Gondolom, talán az is hozzátartozik, hogy minden km-es előírt generálra márkaszervízbe vittem, és érezhető volt minden egyes szervízalkalom után, hogy egy pár ezer km-t úgy repült ezek után, mint egy isten! :) Nem kellett szinte a gázra lépni, hogy 160-nal suhanjon. (Persze mindezek a német autópályán történtek... Hol máshol...? :D)
Imádtam, és légkondi ide meg oda, már nagyon bánom, hogy eladtam ezt a fürge, olcsó, nyomatékos kis gépet (40-nel 5.-ben simán kanyarogtam vele, ha kellett, a kuplung-gáz ügyes játékával a váltót városi forgalomban el lehetett felejteni)... Azt meg főleg, hogy egy "mozágsképtelen" Toledo-ra cseréltem (mert amilyen szép a Toledo II kívülről, annyira lomha...). A Cordobával pl. meg tudtam engedni magamnak azt a hazárdírozó vezetéstechnikai manővert, hogy "előzés"... Ilyesmivel ellenben a Toledo-t idegesíteni dőreség... Mindegy, ez már egy másik történet - amibe belegondolni sem akarok, nem hogy írni róla...

Cordi4EVER! :)

Hibalista

- Soha semmi. Ja, de, eszembe jutott. Az ajtók belsején lévő műanyag borításról a festék nagyon csúnyán kopott (ez ennek a szériának festéshibája volt...?), a 100e-s szerívznél megleptem a kis drágát egy-egy új első ajtókra való gyári cserecuccal.

Ide hordtam szervizbe

Berényautó Kft.
Jászberény 5100
Nagykátai út 1.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4777
Megbízhatóság (10) Vezetett km 107000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift (I.) 1.3 GLX Következő autója? SEAT Toledo Signo 1.6 16V (holdkóros tehén) => bármi mást!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 1993

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)