A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (1993-2002)

Cordoba 1,4 Stella Digit 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy megbízható napi társ

Szöveges ítélet

Soha nem voltam buherálós tipus, de ez volt az első kocsim (hétből), ahol egy pillanatig sem éreztem ennek hiányát. Megbízható volt, üzembiztos, és kényelmes. Nem hajtottam, 160-nál többet nem szeretett, de a 130 kényelmes volt. Hátul ugyan nincs hely benne (csak gyereknek való a lábhely), de ez nem is volt szempont. A digit-klíma minden nyáron tartotta a 21 celsiust, a téli fűtésre sem volt panaszom. Egy tartományban – 10-15 fok környékén párásodott a szélvédő, de könnyen le lehetett fúvatni. A rádióhoz még kazettás magnó volt, cd nem, de ki lehetett bírni. A csomagtér a maga nemében óriási: 486 ccm; bármit bele tudtam pakolni. Olajat nem fogyasztott, aksit négy év után cseréltem benne. A szélvédőmosó 6 literes, másért nem is nyitottam ki a motorház-tetőt. Nagyon szerettem, ha nem hatéves lenne, nem is cserélném le.

Hibalista

- Kétezer km után kezdett nyikorogni a vezetőülés alatt valami, és nem segített rajta a többszöri nekifutás sem az egyébként nagyon készséges Porsche Pestnél. Kétszer kicserélték az ülést, de nem maradt abba, ezért értékcsökkenésben állapodtunk meg. Volt egy délelőttnyi szobrozás a Fogyasztóvédelemnél, adtak egy papírt arról, hogy ennek nem szabadna nyikorognia, és ezt akceptálva a szerviz adott négy alufelnit, meg beépített egy tolatóradart. Utána nem zavart többé a nyikorgás… (megjegyzem, idővel elmúlt magától)
- 42 ekm-nél elpusztult a katalizátor, ami többek egybehangzó véleménye szerint valami pancsolt benzin következménye lehetett – mindenesetre a jónevű királyi kúthálózat 14. kerületi kútjának kelletlen alkalmazottjaiból, ahol azon a nyáron rendszeresen tankoltam, simán kinéztem a dolgot. Soha többé nem vettem ott benzint, de nem is volt vele utána gondom. Szavatosságban 75%-át fizette a szerviz, úgyhogy ezzel is rendben voltunk.
- Százezer környékén elszakadt az ablakemelő bowden, 120-nál cserélték a benzinpumpát.
-

Ide hordtam szervizbe

Amíg garanciális volt, a Porsche Pesthez hordtam, de mindig ráment egy fél délelőttöm. Normálisak voltak, de horror órabérrel dolgoznak, és volt egyszer egy zörgésem, amit nem akartak komolyan venni, és szét akarták kapni száz rongyért a sebváltót…

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Nem volt kedvem puszira kifizetni ennyit, és betévedtem a 15-16 ker határán egy maszek seat-szervizbe, akik feleannyit kértek egy olajcseréért, és amúgy mellesleg egy imbusz-kulccsal tíz másodperc alatt megszüntették a zörgésemet. Azóta átköltöztek a 15-be, és végig hozzájuk hordtam. Soha nem vágtak meg, és végig korrektek voltak.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (6) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 127000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Skoda Favorit Következő autója? VW Jetta
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 1993

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)