A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Cordoba (1993-2002)

Cordoba 1.8 GLX AUTOMATA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bivalyer?s kényelem

Szöveges ítélet

Kereskedésb?l vettük, ahol azt mondták hogy nem volt sérült-volt, mégpedig a hátulja- sebaj, jól megcsinálták. Elromlott az inditómotor, melegen nem akart inditani, a generátor pedig csapágykopásban szenvedett. A vizpumpa nem igen bir többet 60000-nél, igy 120ezernél én is kicseréltettem, eresztette a h?t?folydékot. Soha nem hagyott cserben.
Robosztus a futóm?ve, meg amúgy az egész autó is az. Igénytelen, strapabiró, agyonüthetetlen. Viszonylag kevés benne az elektronika, ezért nagyon megbizható. Az utódmodell már nem az, mintahogy a többi VW termék sem, ami 2000 után készült.
A beltere elfogadható, az ülések kényelmesek rövid és közepes távon is, de több ezer km-et leülni bennük azért eléggé strapás. Nekem egy gondom van az autóval, mégpedig az alacsonyal lév? ülés, mert gerincbajom támadt nemrég, és már kellemetlen bemászni oda le, meg onnan kiszállni( amógy 183 magas vagyok, de nagyon jól elférek benne). Tágas az utastere, öt ember is jól elfér, de igazán négy feln?ttnek kényelmes hoszabb távon. A csomagtartó pedig ÓRIÁSI!!! Nem volt olyan dolog, amit eddig ne tudtunk volna belepakolni. Adriai nyaralás 3 személlyel+rengeteg holmival, gond nélkül ment, de elfért volna a 4. utastárs is szerény útiholmival.
Amúgy a magas far megszokást igényel, de aztán mintha ott sem lenne, tolatásnál és parkolásnál egyáltalán nem zavar, de hát a nagy csomagtartónak ez az ára.
Az 1.8-as központi befecskendez?s motor irgalmatlanul er?s és nyomatékos, amit a Suzukik és 1.4-es Astrák (újabban 1.2-esek!) nyélgázon tudnak, azt ez lazán kirázza magából legfeljebb 3000-es fordulaton. Az Érdi emelked?n, vagy más hegyi úton ezen márkák egyszerüen nem ellenfelek. Városban lámpánál sem nagyon van ellenfele, az automata váltós megoldással sokkal könnyebb jól elindulni, mint a kuplung-padlógáz-kipürg? kerekes hagyományos autókkal. ÉS TÉLEN MENNYIRE JÓ AZ AUTOMATA! Mivel lágyan viszi át a teljesitményt a talajra, az elindulás és a haladás havon-jégen sokkal könnyebb ezzel. A fogyasztása ....hát igen az nem egyszer?. Ha csak városban használom, és nem a munkahelyre bejáráshoz, akkor évszaktól és forgalmi helyzett?l függ?en 9-11 litert eszik 95-ösb?l. A munkahelyem kb. 2 kilóméter, autóval 3-5 perc, igy be sem melegszik a motor, tehát az állandó dúsitástól sokat kezd fogyasztani, télen efféle ózemmódban a 15 is lecsúszik a torkán, igaz ebben az esetben egy PUNTO is megeszi a 11-et, és az nem automata, és nem 1.8-as. De ritkán megyek vele dolgozni (nem a fogyasztása miatt, hanem mert a Népligetben szeretek sétálni, ugyanis egyik felén lakom, a másikon dolgozom). Az országúti fogyasztás egészen baráti, 90-nél 6.2 Liter, ezt egy Budapest-Pécs oda-vissza úton lemértem. Inkább 100-120 között szoktam vele közlekedni közúton és autópályán is, itt még nagyon csendes és 7-7.2 litert eszik. Idén az Adriai nyaralásnál három személlyel, rogyásig rakva csomagokkal végig 120-szal oda( a hegyeken átmászva le Krk szigetre), majd ugyanerre visszafelé már kicsivel gyorsabban 130 körül, az M7esen néha 150-es tempóval 6.9 lett a fogyasztása.
A végsebességét még nem próbáltam ki, csak kiváncsiságból mentem vele egyszer 175-tel. 150-nél még egészen jól gyorsult, de 170 körül már kissé labilis kezd lenni a futóm?ve. A zaj 150 körül kezd zavaró lenni az utasterében. Mégegyszer: er?s igavonó, és kényelmes (nekem is az volt, mig gerincbajos nem lettem), ehhez képest nem is eszik sokat.
Ja, és még egy adat: a nyomatéka 145 Nm 2700-2900-nál, az 1.9 SDI motor pedig csak 125-?t tud, pedig az egy nyomatékos dizel....

Hibalista

- Inditómotor, generátor, vizpumpa, szelepszárszimmeringek, féktárcsák+betétek elöl, + kötelez? karbantartások, mint pl.:
- sz?r?k, olajak, gyertya, osztófej fedél+rotor stb.
- amúgy csak szervizelni kellett, soha ott nem hagyott

Ide hordtam szervizbe

Incontrol Kft Bp. XVII. Lövész u.
Preciz, pontos, nem drága csak egy ici-picit lassú, de lelkiismeretese

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 97700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 2140 Light Következő autója? Valami magas üléses, ami kényelmes a hátamnak is
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Cordoba 1993

További ítéletek (158 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)