A fiatalos Torreádor
Szöveges ítélet
Alapvetően egy jó kis kocsi volt főleg első autónak. Hatalmas csomagtartójával gyakran mentünk kirándulni.. minden belefért. A motorja 8 szelepes eléggé nyomatékos konstrukció autópályán (az összes kilóméter kb. 80%át ott tettem meg vele) 140 utazót kényelmesen tudta 7 literes fogyasztással. Bármilyen közlekedési helyzetben megállta a helyét. Végig "dolgozta" és bulizta velem az egyetemi éveket, és sosem vallott szégyent. Az autó alapvetően olyan mint a spanyolok szieszta meg minden de ha beindulnak elő jön a temperamentumuk.
Hibalista
- Fél évesen kiment egy tömítés a váltónál (garancia)
- Másfél évesen egy relé (lent maradtak az ablakok) (4000 Ft)
- 100000 km után kopogó hang a motor felől egyre erősödő a szerelők tippeltek hydro tőkére, elrepedt leömlőre (típus hiba), hengerfal elkopásra (teflonos kunsturkció). Végül nem derült ki. (1 liter Prolong és beszámítattam az új kocsiba :)
Ide hordtam szervizbe
Seat Valent Nyíregyháza Tiszavasvári út.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 127000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mazda6 2.0CD Active Sport |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
