A fehér villám...
Szöveges ítélet
A formájába szerettem bele.2006. május 25-én vettem meg az autót, akkor még teljesen gyári állapotban volt,46000 kilométerrel.Az autót Budapesten vettem és elég ramaty volt a lengéscsillapítója és a hátsó dob is jukas volt de én láttam mi rejlik benn. Elkezdődött az átalakítás először kapot egy sport futóművet és egy komplett sportkipufogó rendszert, ezután egyik kiegészító hozta magával a másikat...
A motor nagyon nyomatékkos és persze az átalakításoknak köszönhetően ez hatványozottan igaz.
Mit mondjak lóerőben lehetne több de ezt a lóerő hiányt pótolja a nyomaték.Negyed mérföldön vagy akár lámpától-lámpáig elég nehéz megszorítani.Nem egy rakéta de sok mindenkinek tudok meglepetést okozni vele...
Eddig iszonyatosan sokat foglalkoztam és alakítottam a motoron.Volt már hengerfej átalakítás, síkolt blokk és sportvetérmű tengely is helyet kapott a motorban.Jelenleg 127 lóerő és 200Nm körül mozog a teljesítmény...
0-ról 100-ra 9.02 másodperc alat gyorsul az nem is rosz a gyári értékekhez képest!
Meg vagyok elégedve az autóval, kitünű tuning alapnak bizonyult!
Hibalista
- lamdaszonda
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Astra | Következő autója? | Seat Leon 20VT |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
