A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Arosa (1997)

Arosa 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vadóc

Szöveges ítélet

Kis test - nagy élvezet...
Az egynégyes, nyolc szelepes erőforrás gyakorlatilag olyan nyomatékot produkált, hogy a legrémisztőbb dízelmotorok is elismerően pöffentettek neki egy adag kormot az orra alá - már ha meg tudták előzni (pedig csak egy 60-egynéhány lóerős járműről van szó). Sőt, mi több, a Hungaroringen egy Gyorsuláson megszorongatott egy GSI Corsát is (persze csak a rossz rajt miatt nem győzött...). Mindezek mellett tényleg nem fogyasztott sokat, városban 6,8 liter felé még akkor sem ment, ha állandóan 4000 pörgött a motor. Ja, és hármasban még megcsikordult az aszfalton. Naszóval - meglepően extrém dolgokat produkált; de egyértelműen messze van egy sportautótól.
Kényelem szempontjából mi meg voltunk vele elégedve, hiszen csak két személlyel használtuk. Elöl igen tágas a hely két ember számára minden irányban - bár a víizlabdás haverom már nem tudott beülni vezetni, mert nem fért el a lába. Ellenben vett egy Matizt - ezek a koreaiak mindenre gondolnak...
A hátsó ülés 50/50-ben dönthető, valamint az első ülést is majdnem síkba le lehet dönteni, így például 140-es lemezkádat is szállítottam vele, úgy, hogy mögém még egy személy be tudott ülni. Bár csomagtartója nem volt (jó, azért egy karton sör elfért), de a hátsó ülések peremmentesen le tudtak csukódni, így még kisteherautóként is funkcionált a bestia (ezt ki is használtam, mert a hátsó ablakok le voltak sötétítve).
Egyszóval egy praktikus, jólmenő városi autóról van szó.
Miután Rózsikát megvették, sokáig gondolkodtam rajta, hogy megveszem az újabb kiadást, de már csak a 16 szelepes motorral lehetett kapni - azt pedig pörgetni kell, hogy menjen, többet is fogyaszt, szóval az már nem az esetem - főleg nem 3 millióért...

Hibalista

- Vákumcső szétnyílt, mint a tubarózsa. Ezt gyári hibának minősítették, és elvileg ennek az évjáratnak garanciában cserélték. Persze nekem erről a Porsche Hungáriánál nem szóltak, így tízezerbe került a cső, de azt már én szereltem be. Ezen kívül az égvilágon semmi. Az infót én is később tudtam meg, amikor kilencvenezres szervízre vittem a Seat Szabóhoz...

Ide hordtam szervizbe

Seat Szabó, 1165 Budapest, Újszász út 45/b.

Egyszer vittem hozzájuk kötelező (90e) szervízre, és egyszer fényezésre az autót, mert egy őrült spanyol meghúzta a hátsó ívet. Potom összegért gyönyörűen lefényezték. A kötelező valami 40 ezer forint volt, de cserélték a fékeket, a vezérműszíjat, olajat.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Lada Samara Következő autója? Renault Megane 1,9 dCi Grandtour
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Arosa 1997

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)