A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Altea (2004)

Altea 1.9 disel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ultra-racionális választás

Szöveges ítélet

Második Seat Alteámat hajtom. Az elsőt (szürkét) másfél évig (vállalati kocsi volt), a másodikat (rubi red) meg fél éve. Amikor az elsőt ki kellett választani, nagyon alaposan végiggondoltam minden szempontot (nekem ez a kis fogyasztás, a megbízhatóság, a magas üléspozíció, a tágas beltér és csomagtér, valamint a csinos külső volt), és azt vettem észre, hogy leszűkült a választásom kábé 3 kocsira, de inkább kettőre. A másik a Ford C-Max 1.6 tdi lett volna, de a feleségem csípőből kiröhögte, hogy ilyen ronda egy dobozt ugyan már hogy képzelem. Pedig a többi szempotból volt olyan jó, mint az Altea.

Na, mindenesetre meglett a vállalati Altea, és nekem (a ronda egérszürke színén kívül) tökéletesen bejött. 6 liter alatti fogyasztás, nagyon kényelmes, feszes ülések (sok országút ment bele), tágas tér, jó hifi, áttekinthető és könnyen kezelhető műszerfal, puha szervó, nagyon jól reagáló pedálok, egészen tűrhető gyorsulás.
A kedvenceim az ablaktörlő (tudom hogy másoknak nem jött be, de speciel nálam jól működött, és nagyon viccesnek találtam), az elektromos visszapillantó-behúzó (nekem ilyenem még nem volt, és mivel Angliában élek, az utak elég szűkösek, szóval jól jön a parkolásnál), a tempomat is frankó, hosszú utaknál nagyon kellett és teljesen rászoktam.

Hátrányok: a távirányító jó, viszont idegesítő, hogy kétszer NAGYON meg kell nyomni, hogy az összes ajtót kinyissa.
Valaki említette hogy tolatni nehéz. Nekem az első kocsin volt radar, és tényleg jól jött, viszont a másodikon nincs, és viszonylag elvagyok nélküle. Nyilván hozzászoktam.

Még azt akarom megemlíteni, hogy a két kocsi között volt ugye egy döntési helyzet, hogy amikor kiszállok a vállalatiból, akkor mit kéne helyette venni. Ekkor eljátszottam az egész döntési folyamatot mégegyszer, és újra mérlegre tettem a C-Max-ot, a Scénic-et, a Picasso-t, a Corolla Verso-t, valamint a Golf Plus-t. A végén, mint kitalálhattátok, az jött ki, hogy megint Alteát kell venni. Elmondom miért:
C-Max: változatlanul ronda, az új változat is
Corolla Verso: rettenetesen fogyaszt, dízelt nem nagyon találtam használtan, és drága is
Scénic: szörnyű híreket hallottam a megbízhatóságáról, többen is eltanácsoltak tőle, pedig a kocsi nagyon tetszett és döntőbe jutott nálam
Picasso: egyszer régen nagyon tetszett az első verzió, ami jól is fogyaszt, meg marha olcsó is mostanában. Akár 0 km-eset is vehettem volna. Mégis kihagytam, kicsit elavult. Az új meg még elég drága, ha a megfelelő felszereltséget szeretné az ember, és ráadásul az összeszerelés nem olyan jó, mint az Alteánál.
Golf Plus: jellegtelen utastér, kényelmetlen ülés, valamivel drágábban.
Az Altea kívü szép, belül semleges de tökéletesen kiszolgál. Én azt kérem egy autótól, hogy NE ZAVARJON, és az Altea pontosan ezt teszi.
Valójában szeretnék egy 5 személyes Jaguar MPV-t elektromos hajtással és 10 év szervízgaranciával, meg egy zárható garázzsal. De amíg ez nincs, addig nem tudok ésszerűbb választást mint az Altea.
Ja, és mégvalami: a feleségem kapott a múlt héten egy használt Mercedes A-osztályt. A belső tér, noha kisebb az autó az Alteánál, hihetetlenül kellemesre sikerült, egy nagyságrenddel nívósabb az Alteánál. Öröm benne ülni. Le is nyúltam pár körre az asszonytól, és nagyon élvezem.

Hibalista

- Valami szerencsétlen leverte a színrefújt visszapillantó-burkolatot. 2000 forintnyi font volt a burkolat, 15000 forint a színrefújás
- Egy másik anyaszomorító letörte az emblémát a motorháztetőről. Ezt még csak most fogom megvizsgálni. Érdekesnek tartom, hogy a piros verziót 4 hónap alatt 3 alkalommal is bántalmazták ismeretlen tettesek, míg ugyanez a kocsi szürkében senkit nem érdekelt az azt megelőző másfél évben.

Ide hordtam szervizbe

ez senkinek nem lesz hasznos, úgyhogy nem írom ide...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Altea Következő autója? még nem tudom. Tesla! :))))))))
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Altea 2004 (2004)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)