Robosztus, erős keménylegény családi génekkel!
Szöveges ítélet
Nos, még elég friss az autó, de nem lehet megállni, hogy ne írjak róla.
Tüzetes körbenézés után, hosszas gondolkodást követően jutott a választás a SEAT Altea Freetrack-re. Az első ok a család növekedése, gyermekvállalás. A kis 3 ajtós autó már nem volt elegendő egy babakocsival felvértezett kiránduláshoz.
Kellett egy nagyobb (de még emberi méretekkel bíró), kényelmesebb, lehetőség szerint 4x4-es (biztonság) dízel autó. Az Altea nekünk nagyon tetszett mióta jelen van a piacon, lendületes, sportos, praktikus és kényelmes. Így a freetrack-hez kédés nem fért, ez kell nekünk! Pazar felszereltség (pl. hátsó LCD, FR ülések, váltó széria), mozgatható (200 mm) hátsó üléssor, biztonságos, kényelmes, erős. A méretéhez és magasságához képest nagyon stabilan fekszik az úton, nagyon jó a futómű is! Mondjuk a 225-ös kerekek is inkább betonra mintsem terepre hivatottak.
A 170LE-s motor a 350Nm-el támogatva ragyogóan mozgatja a több mint 1,5 tonnás gépet. Autópályán és városban egyaránt fürgének mondható, ha a sofőr úgy akarja, persze meg kell tanulni a motor karakterét, főként egy szívó benzines után.
Nagyon szereti a feleségem is, nyugodt szívvel nyugtázom, ha csak ketten mennek valahová, biztonságban érzem őket.
Igazi családi autó, rengeteg hellyel, sportos karakterrel! Nagyon szeretjük!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Duna Autó Zrt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7200 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Colt | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
