Multi Sport Vehicle... Szeretem....
Szöveges ítélet
A Seat Szabó vezetőségi autója volt pár hónapig. Tőlük vettük, így gyakorlatilag egy full-extrás pédányhoz jutottunk jó áron. Stylance felszereltség, sport csomag (sport űlések, sport felfüggesztés), optikai tuning (ezüst díszléc elől, hátul, ezüst visszapillantók), tolatóradar, bőr kormány, bőr sebváltó (érzésre is bőr, nincs műanyag érzet)
Előtte egy Seat Leonunk volt, és az éves szervíznél láttuk meg a mi autónkat, akkor még jól felmatricázva. Megkérdeztük hogy meg lehetne-e nézni, mire elvihettem egy tesztkörre. Az 1.4 után a 2.0d motor nagyon durva volt. 197 cm vagyok, de akkora helyem van, hogy még a kormány legalsó pontja, és térdem között is van legalább 10 centi. Egyszóval oltári nagy, főleg elől. Szóval szerelem volt első látásra. Jó pár hónap múlva meg is vettük a kis drágát. Az elején voltak hibái, melyeket felsoroltam. Ezek főleg kisebb elektronikai hibák, melyek az alkatrészek cseréi után már nem jöttek elő. Ezt leszámítva nagyon egyben van az autó. A helykínálat nagyon jó. Többször szállítottam már lehajtott hátsó űléssorral 5 kerékpárt, plusz csomagokat. A kilátás hátulra nem túl jó, de szerencsére a tolatóradar segít ezen. A futóműve szeniális. A körforgalomba 5 kör a minimum. :) Élvezet vele kanyarodni, olyan feszen fogja az utat. igaz a sportfelfüggesztés picit kényelmetlenebb a magya utakon. A 2.0 PDTi egyetlen hátránya, hogy kicsit hangos, csattogós. Egyébként a 140paci/320 Nm magáért beszél. Fogyasztásra is nagyon jó, átlagba olyan 6-7.Autópályán telepakolva 140 átlaggal olyan 6-6.5, város 7.5, dugó 8. A belseje lehetne kicsit fantáziadúsabb, de cserébe teljesen korrekt a műszerfal, könnyen áttekinthető, és hozzáférhetők a kütyük. Az ablaktörlő megoldása szerintem telitalálat, mert max 5%-ot nem fel le a szélvédőből a tükör mögött. sokkal jobb, mint a hagyományos elhelyezés, és csendesebb is.
Szerintem irdatlanul eltalálták a formáját. Az Atlantis kék nagyon jól áll neki, és az optikai tuningból is pont annyi van, amennyi még feldobja pluszba az autót.
De ami a lényeg: 2.5 év után, a mai napig is gyönyörködni szoktam benne.
Hibalista
- tempomat kapcsoló, világítás kapcsoló, és a légkondi. Ezek az elején kijöttek belőle, azóta hibátlan.
Ide hordtam szervizbe
Seat Szabó. Rendkívül udvariasak, az egész szervíztér belátható, nem sumákolnak. De a tempomat hibáját csak köbö 3. alkalommal tudták megcsinálni. (bajuszkapcsoló csere)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 15 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Leon | Következő autója? | Seat Altea XL |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
