megbízható formás traktor pályára
Szöveges ítélet
Az autó németországból származó 'túltárolt jármű'-ként került a porsche-hungáriához, szinte fapad felszereltséggel.
Eleinte lenyűgözött a menetdinamikája, aztán megszoktam és helyén kezeltem = nem arra van, hogy mindenkit legyorsuljon a pirosnál, hanem pályára és hosszabb utakra. (könnyű vele megszokni a 130-150-es utazót és ha nem figyelsz jönnek a csekkek a fotók)
-A motorral semmi gond nem volt, nem eszi az olajat (1dl-t sem), ahogy mondják hidegen zajos, és azután sem túl halk, de van aki szereti ezt, engem nem zavar hogy traktor, mert igen jól húz. :-)
-A váltó nemtúl pontos szerkezet 6 sebességes a 3. és 5. egyszer egyszer akad, kidobja, főleg ha gyorsan váltanál -azért tűrésatáron belül van.
-Futómű nagyon feszes és jól tart, kemény valóban jól dolgozik kanyarban, a kasztni nem dől, nem érzékeny a szélre, viszont a lengéscsillaptók érzésre mostanra már 'elfáradtak' a fék kiváló.
-Beltér a leggyengébb láncszem: a kopogó gyenge anyagokból készült műszerfal, az izzasztó huzat, mindenhol gyenge minőségű (mű)anyagok, rosszabb úton bizony bezizegnek, nyöszögnek (hidegben: Brrr!), de ez sem olyan vészes -ha tudod hogy nem luxust vettél, mindenesetre a skodrik (mert azt is hajtottam) jobban állnak ezen a téren (a negatív kedvenecem -és ezt már olvastam másnál is- az ablaklehúzó gombokról lekopó vékony fekete műanyag bevonat: naez BOSSZANTÓAN GAGYI részlet amit mindig ott látsz ahányszor beülsz)!. A helyre és kényelemre nem lehet panasz az ülések átlagnál jobban tartanak, a vezetői pozíció kényelmes, a hátsó ülés tologatás jó ötlet bár mindegyik egyterű tudja ezt...
- Jó vezetni, van benne kraft, a klíma és a fűtés szellőző gyenge hatásfokú -főleg a hátulülők felé és ami mégis jó és fontos, semmi nem romlott még el rajta!!! (azon kívül, hogy 2hétre beállítottam liszt repterünk parkolójába egy nyaralás alkalmával és beleköltözött egy nyestféleség, aki mindent megkóstolt a motortérben ami ehető =gumiféle és bizony azóta is sűrűn vannak vendégeim a filc akksi-védőn: itt kellett cserélni egykét vezetéket és csövet, de megúsztam 20 pénzből, a szervízben mindenesetre aztmondták, hogy ilyet ők még nem láttak -de nem is hallotak...)
- A sok műanyag miatt (mindenhol visszanéz ez a dolog az egész kocsi szinte műanyagból van: minden autónál ez van, csak itt előmászik mindenhonnan, nem takargatták be eléggé ami bosszantó) már nem annyira vonzó, mint kezdetben. DE!!! Még mindig jól megy, semmi nem romlott el rajta és teszi a dolgát amire megvettem: megbízhatóan viszi a családot ahova éppen kell.
Hibalista
- bal első izzócsere 2.500ft
Ide hordtam szervizbe
Tippautó Debrecen -kötelező szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | fabia 1.4 16v | Következő autója? | santa fe |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
