hááát?
Szöveges ítélet
Lecseréltem az öreg vectrámat, ami adagolóhibás lett.
Úgy gondoltam, most aztán minnél fiatalabbat próbálok venni kevés km.-rel, dízel erős pacit, hátha kevesebb lesz a problémám. Nem sikerült!
Ezek az állandó elektromos problémák, nem egyszerűek, mindíg várom a következőt.
A DSG váltó egy álom, mostantól csak automatában gondolkozom.
2008 ápr.4
Az indításgátló nem ismeri fel a kulcsot, ezért panelcsere a müszerfalban.
70-30%-ban a gyár fizeti a költségeket így a rámeső rész 40000Ft.
Bosszantó, de 1 nap alatt kész lesz.
Hibalista
- 1,Indítómotor (garanciában)
- 2,ködfényszóró vezérlő egység (garanciában kb. 120000 Ft)
- 3,klimaventillátor(garanciában)
- 4,a P-BOX nagy gázadásnál mindíg leállított 1 hengert(hóesésben, éjszaka, külföldön kiiktatva)
- 5,ízzitógyertyák mind a 4, külföldön (170 euró)
- 6,-5 fok alatt nehéz indítás
- 7,müszerfal panelcsere ár 138000.- 70-30%gyár fizet
Ide hordtam szervizbe
Porsche Szeged
Korrektan garanciaidőben, és azután is segítőkészek voltak.
Most 9-ről 10-re javítok, gyors, mindent kielégítő....
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Auto Gruber Seat Spittal an der Drau
Ez a műhely azóta be is zárt, a szervizvezető nem volt barátságban az idővel.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 36000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | vectra 2.0 dti | Következő autója? | nem Seat |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
