A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Seat » Altea (2004)

Altea 1.4 TSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Take a SEAT!

Szöveges ítélet

Az elődjének kitelt az ideje. Egy FORD Focus Turniert váltottunk le. A szempont az volt, hogy magas építésű legyen, tágas, jól pakolható, és legalább 5 évig ne kelljen újra autóvásárláson szenvedni. Eredetileg új autót akartunk venni, de a rendelkezésre álló összegből nem futotta. Szóba jött a C-Max, az Opel Meriva, a KIA Venga, és a SEAT Altea. Végül az interneten botlottam bele a megvásárolt autóba. Sokaktól hallottam, hogy az 1.6 MPI motor a gyenge pontja az Alteának, mert teljesítmény kevés, és sokat eszik. Azt is mondták, hogy, ha most 1.6-ost veszek, később az a takarékosabb, erősebb 1.4 TSI elterjedése miatt eladhatatlanná válik. Ez komoly érv volt az 1.4 TSI mellett. Kb. egy fél évig nézegettem, és tényleg nem forogtak az 1.6-osok. Mertem nagyot álmodni, és meggyőztem a nejem, hogy legalább meg kell nézni. A dolog nélkülem történt, a család hathatós támogatásával, és a mindenben válogatós nő beleszeretett.
Eddig ez a legjobb autóm. Jól pakolható, a futómű csodálatos. A legnagyobb élmény mégis a hangja. Gázadásnál az a mély torokhangú brummogás, a Turbó sziszegése. Nagyon tetszik. Ahhoz képest, hogy egy Reference felszereltség, én meg vagyok vele elégedve. Ködlámpára eddig sem volt szükségem. A FORD semmitmondó ülése után nagyon kényelmes, jól tart. Hidegen beleülve sem süt belőle annyira a hideg mint az előző autóban, viszont az utastér egy csöppet lassan melegszik fel. A középső kartámasz szerintem is egy picit alacsony, de nem vészes. Engem a műanyag felületek nem zavarnak. A festésre nagyon vigyázni kell, mert sérülékeny. A fogyasztása megdöbbentett. Tekintve a 125 lovat, nem eszik többet, sőt, kevesebbet, mint a 75 lovas előző autóm. Most, hogy tél van, téli kerekekkel(valóságos vagyon megvenni),városban sem eszik tíz liternél többet. Az ablaktörlő megoldása zseniális, csak télen kivakarni alóla a jeget kicsit körülményes. Az ablaktörlő megoldása miatt, viszont nagyon észnél kell lenni, mert a vastag A oszlop egy teherautót is képes kitakarni. Tolatáskor szükség van a hatodik érzékre,különösen sötétben, mert nem igazán látni ki, és a tolatólámpa fénye sem túl erős. Ezért valószínűleg tolatóradar lesz a vége. A napokban beültem egy kolléga mellé egy G Astrába, és úgy éreztem magam, mintha Kispolákban ülnék. A hátsó ülések fölött az olvasólámpa nagyon hiányzott a FORD-ból, gondolkodtam rajta, hogy utólag beépítem, itt alapból benne van. Nagyon örültem neki. Az egész család imádja (még anyósom is). A légkondi meg sem kottyan neki, nagyon kellemesen működik. Még az autómosás is élvezet ennél a kocsinál, mert gyönyörű tud lenni utána. Mindenkinek ajánlom.
A negatívum, hogy a kezelési utasításban még véletlenül sem találtam adatokat az 1.4 TSI motoros változatra vonatkozólag. Erre azért lehetne figyelni.

Hibalista

- A hátsó ajtóból hiányzott egy ütköző. 1200 HUF. Egy biztonsági öv nem húzta vissza magát, garanciában cserélve. Egyszer gyengélkedett egy kicsit, de egy szoftver-frissítés és valami kütyü cseréje megoldotta. - Egyszer minden előjel nélkül leszívta az akksit. Felhívtam az Assistance szolgálatot szombat délután, hogy megkérdezzem, lehet-e a szokásos módon tölteni? Egy garanciális autónál nem lehet elég óvatos az ember. Még szóhoz sem jutottam, már kérdezte is az ügyintéző a címet, és küldte a szervízautót. Bebikázták, a szükséges tanácsokkal elláttak. Azóta nem produkált ilyet. Meg voltam elégedve a szolgáltatással, de ha a márkaszervízekben ilyen mélyen zsebbe kell nyúlni egy szimpla éves ellenőrző vizsgálatnál is, elvárja az ember, hogy ha kell, tényleg segítsenek rajta ingyen!

Ide hordtam szervizbe

ROAG KFT. MIKEPÉRCSI ÚT 23-33. 4033 DEBRECEN, HAJDÚ-BIHAR MEGYE Végignézhettem a 30000 km-es szervíz elvégzését, és mindent végre is hajtottak rajta. Nem volt semmi kamu olajcsere és egyéb machináció. (Bár ismerős volt, aki csinálta...)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 20000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Focus Turnier Következő autója? SEAT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Seat Altea 2004 (2004)

További ítéletek (68 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)