A nagy betűs PROBLÉMA
Szöveges ítélet
Az autó, mint autó nagyon jó.Rengeteg autóm volt már, de ez szinte mindent tudott, és megfelelt a jelenlegi igényünknek (2 gyerek csomagok, napi használat).
A 2.0 motor megfelelően, sőt akár annál is jobban megy, a fogyasztás a több mint másfél tonnás saját tömeghez képest jó (talán ebben jó egyedül a PdTDi)
A DSG váltó valóban az egyik legjobb (ha nem a legjobb) automata váltó manapság, hihetelenül gyors, preciz és pontos, szinte kitalálja a gondolataimat.A kényelem szinte tökéletes, a helykínálat nagyvonalú, jól variálható.
Na ennyit a jó dolgokról.
Egyébként technikailag egy ipari hulladék, szinte minden héten elromlott, világított, vagy egyszerűen csak nem lehetett leállítani (!)
Kezdődött a turbóval (kettétört), aztán nem volt megállás, amikor eladtam úgy éreztem minden újabb nap komoly kíhívás az idegrendszeremnek.
Azóta sokat érdeklődtem ezekről a motorokról, a konklúzió az, hogy a 2004-2005-ös gyártás csak béta verzió, és nem szabad megvenni...
Egyébként nagyon jó autó LEHETNE.
Hibalista
- Ami lehet minden elromlott :
- pd elem (180.000/db)
- távirányító
- ESP érzékelő
- gyújtáskapcsoló
- turbó
- stabilizátor pálca
- féltengely belső csukló
Ide hordtam szervizbe
A márkaszervíz hozzá nem értő, drága, jellemző válasz :
hát ilyen hiba még nem volt (közben tele a műhely...)
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toledo 1,9 PdTDi 150 LE | Következő autója? | VW Bora 1,9 PdTDi 150 LE 4Motion |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
