Spanyol királyság
Szöveges ítélet
Az auto 1997-es májusi gyártmány használtan vettem 1997 nobemberében.Akkor jó vételnek tűnt 10000km-el.Mivel korai darabok egyike számítottam kisebb kezdeti hibákra de aztán kellemesen csalódtam. Ami hibák voltak abból a szervíz még nagyobbat csinált és ott vertek át ahol csak tudtak.Motorikusan egész jó de nekem az 90 lóerő kicsinek tűnt igy chip tuninggal javítottam rajta 125 lett. Azóta sem füstöl és a mai dieselek között is viszonylag csendes. Az autót 3. kocsinak vettem a vállalkozáshoz kisebb holmik szállítására és a családi nyaralások mekönnyebbítésére. 7 személyes+ tetőcsomagtartó.Kiváló volt. Az autó 11 év alatt összevissza volt törve igazából nem nagyon vigyáztunk rá, mindkét oldalán kisebb-nagyobb horpadások ú, eleje hátulja tele koccanásból származó sérülésekkel, mind2 visszapillantó tükört már elvittük. A belseje egyenlő a ramaggyal a fa müanyag betét egy vicc, viszont kényelmes ülések, könyöklő.Télen nyáron igénytelenül használtuk ebből is adódik a magas szervizköltség, autóhoz nem méltó módon használtuk kicsit már sajnáltam de bírja a strapát csak ajánlani tudom.pl: 7 szem.+tele tetőcsomagtartó 180-as sebesség végig Bécsig, somogy -badodi túra, rallira járás vele erdőkben, elvitt már Lengyelbe, oroszba, Nemetbe, Olaszba, Csehekhez mindenhol toltuk neki mint az őrültek.Tele voltunk jó élményekkel de rosszakkal is de azok felejtősek.Feltörték már, elvitték tilosba miatt többször is külföldön azok is nagy élmények voltak a Seattal.NEM FÜSTÖL!!!A szerviz viszont 1 kalap sz.....r! Szégyen amit művelnek a szakmájukhoz nem értők egyszerre akarják javítani a márkaszervízben. Akik ott dolgoznak azok 1 hatalmas kib..... ku.... balf....emberek.Az autóban 160-nál elszállt a váltó lerobbant. Eltört a kuolung vagy valami ilyesmit mondtak a nagy szakik ez 280000Ft után a1 héttel nem volt 1-es fokozat a kocsiba. 300000Ft. 1 szerviz alkalmával felszámolnak 60l olajat. Szégyen ami a WV konszern szervizeiben megy barátaim tapasztalataiból tudom. Én hülye mégis A8-t vettem. Csak nem lesz baja hiszen mégcsak 3 hónapos. majd oda is írok.
Hibalista
- Kuplung csere,váltórudzat csere ami eltört, most komplett váltócsere, mert elment az 1-es fokozat!Akkumulátor csere,de ez hozzá tartozik, izzócserék.
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvári SEAT márkaszerviz
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 273000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | S klasse 2002-es | Következő autója? | A8 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
